Skip to main content

Hoi, sinds 4 januari heb ik kpn over glas, met de standaard v12 modem. Hiervoor is ca 20 meter cat5e getrokken door de muur en getest. Monteur heeft modem en tv etc geïnstalleerd en alles werkte prima, tot vandaag. WiFi slecht en enkele uren later geen link meer naar glasvezel. Heel vreemd, er is niks veranderd sinds 4 Jan.  Modem stond on woonkamer, gereset en met 1 meter kabel aan glas gehangen en het werkt ? Zelfde lange kabel nu gebruikt als tv ontvanger kabel en dan doet ie het niet meer. Geen idee wat hier mis is, zit geen breuk in, heb de connectors getest. Alles is nog geen maand oud, iemand dit eerder gehad?

En nog een vraag... na het resetten heb ik mijn ssid en wachtwoord weer aangepast zodat home automation weer werkt maar nu kon ik ineens het wachtwoord wat ik eerder gebruikte niet meer ingeven omdat er een # in staat, dat mag nu ineens niet meer? Heel onhandig.


Goedemorgen @Snewp en welkom hier op ons forum :)

Dit kan ik ook niet meteen verklaren maar ik ben in eerste instantie vooral benieuwd naar de huidige stand van zaken. En heb je hier ook al contact over gehad met onze helpdesk (te bereiken op het gratis nummer 0800 0402)? Mocht het probleem nog steeds spelen dan denken we uiteraard graag met je mee!