Skip to main content

Mijn vader heeft een KPN Alles in 1 abonnement, deze is in 2014 al afgelopen maar sinds die tijd gewoon maandelijks doorgelopen.

Nu zitten we te kijken naar een nieuw (voordeliger) hussel abbonement. Kan deze gewoon afgesloten worden en komt dan het oude alles in 1 abonnement te vervallen?

of moeten we het alles in 1 pakket opzeggen en dan weer een nieuw hussel abonnement afsluiten? Lijkt mij een beetje omslachtig namelijk

alvast bedankt voor de reactie,

MVG.

Michiel

Als u kiest voor KPN Hussel, krijgen alle diensten misschien een andere naam. Het internet heet geen compleet meer, maar hussel. Bij hussel kan je dan kiezen voor wel of geen telefonie nemen, wel of geen tv nemen, wel of geen opnemen pakket nemen en ga zo maar door. Het voordeel van de nieuwe abonnementen, is dat je betaald voor elk apart onderdeel. In de praktijk kan het een paar euro voordeel opleveren of nadelig zijn. Ik had in het verleden gratis spotify ter waarde van 10 euro maar tegenwoordig met alles wat ik wil is hussel zelfs iets goedkoper geworden voor mij


En niet een nieuw abonnement afsluiten maar via Mijn KPN het huidige aanpassen, anders gaat het mis.


Wat kan er mis gaan? Ik heb in het verleden alles via 0800-0402 geregeld omdat ik dan nog even met een medewerker kan spreken.


Beste Jeroen, ik weet hoe het hussel abonnement werkt. 
Mijn vraag is gewoon: als ik voor hem nu Hussel afsluit komt dan het Alles in 1 abonnement dat in 2014 is afgelopen automatisch te vervallen?

of moeten we alles in 1 opzeggen en vervolgens een nieuw (hussel) abonnement afsluiten


En niet een nieuw abonnement afsluiten maar via Mijn KPN het huidige aanpassen, anders gaat het mis.

We kunnen het via mijn KPN niet aanpassen waarin wij het willen. We willen ook niks “aanpassen” maar gewoon een NIEUW abonnement 


Mijn ervaring is dat het oude abonnement stopt en de nieuwe vanzelf ingaat. In het verleden werden sommige aanpassingen direct doorgevoerd en ander na een week of twee.


Hi @Kpn12345, welkom hier. 

Dit hoort wel te kunnen in Mijn KPN, zie hieronder. Wat krijg je te zien als je op abonnement wijzigen klikt? 

 


@Alex_P Op dit moment kan ik niets wijzigingen en is alles leeg en de opties bekijken kom gisteren nog wel. Bug in mijnKPN?

Via de mobiele applicaties kan het wel.


Hi @Kpn12345, welkom hier. 

Dit hoort wel te kunnen in Mijn KPN, zie hieronder. Wat krijg je te zien als je op abonnement wijzigen klikt? 

 

Beste Alex, 

wij kunnen het inderdaad op die manier wijzigen, echter heeft mijn vader nog een bel onbeperkt abonnement welke we niet kunnen uitzetten, we krijgen alleen de eerste maand de 16,50 terug maar dat daarna verder gewoon weer doorberekend. 

wij willen van dat bel onbeperkt abonnement af gezien dit niet meer gebruikt word, wel wil hij nog een vaste lijn houden voor 2 euro in de maand en dan eventueel 14 cent per minuut gaan betalen.(wat op jullie site zo staat aangegeven)

dat kan dus niet uitgezet worden op deze manier.

laat ik mijn vraag even anders stellen:

als wij nu een nieuw hussel abonnement afsluiten, stopt dan automatisch het alles in 1 abonnement wat hij nu heeft? (die sinds 2014 al afgelopen is?)

 

ik hoor graag van je


Als u hussel neemt, stopt het oude contract en kunt u niet meer terug. Check goed welk abbonementsvorm goedkoper is in deze situatie. Ook gaat u weer een contract  van 12 maanden aan.