Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wil een nieuw apparaat aansluiten op de wifi verbinding, maar hij blijft aangeven dat het wachtwoord onjuist is. Via verschillende wegen het wachtwoord gecontroleerd en ik voer het juiste wachtwoord in. Hoe kan ik dit probleem oplossen. 

Hoi en welkom op ons forum @Cliff85

We denken hier graag met je mee. Ik lees dat je één specifiek apparaat niet met wifi verbonden krijgt. Kan je meer vertellen over wat voor apparaat dit is? Is dit apparaat eerder met jouw wifi verbonden geweest? Welk modem heb je? Heb je zowel dit apparaat als je modem al eens opnieuw opgestart? En hoe gaat het met de wifi verbinding op jouw andere apparaten thuis?

Meer informatie is altijd beter, zo wordt het gemakkelijker om je op weg te helpen.


Hallo Alexandra, 

We hebben hier een experiabox v10 modem. En wil een garmin sporthorloge aansluiten. Deze is nog niet eerder aangesloten geweest. 

De modem al reeds keer opnieuw opgestart. Andere apparaten zoals telefoons/laptop zijn wel gewoon verbonden.


@Cliff85 Dankjewel voor de extra info, dat is goed om te weten. Zo te horen werkt jouw wifi verbinding goed, alleen het sporthorloge wil dus niet. Heb je de mogelijkheid om te testen of je het horloge wel gekoppeld krijgt op een ander netwerk? Bij familie, vrienden of de buren bijvoorbeeld?

Wat je daarnaast ook kan doen, is inloggen in jouw Experia Box V10. Vanuit daar kan je het wifi wachtwoord kopieren. Zo weet je 100% zeker dat er niet ergens per ongeluk een typefout zit.