Skip to main content

Ik heb het nieuwe modem geïnstalleerd en het werkt

maar de WiFi / Super wifi schotels krijg ik niet werkend!

kan er ook niet op inloggen!

Het nieuwe modem kan ik ook niet benaderen via laptop utp verbonden!

 

wat gaat er mis KPN??

Welk modem had ik voorheen? Heeft u de SuperWiFi's al gereset met het kleine knopje achterop? Minimaal 15 seconden vast houden.

Bij gebruik van de Experiabox v10a kunt u niet meer op de SuperWiFi's inloggen. Inloggen doet u op de Experiabox via http://192.168.2.254


Hoi @Gebruiker510 ,

Welke versterkers heb je?

Bij de V10a is het zo, als er mesh software op staat, dat je de superwifi's beheerd via de V10a webinterface.

Bij superwifi,  alle punten een half uur bekabeld met de V10a verbinden en daarna indien nodig draadloos op een gewenste plek zetten.Eventueel resetten voordat je ze aansluit op de V10a.

 


Hallo @Gebruiker510, zoals je ziet wil de KPN community graag helpen. Kun je iets meer info geven? Welke type modem heb je nu aangesloten? 


Ik heb het nieuwe modem Experiabox v10 A gekregen nav op problemen met oude modem

Het wifi signaal van de wifischotels valt geregeld weg op de internet radio

ik zie wel 5/6 superwifi verbindingen maar daar blijft het ook bij.  Tv en internet via utp is perfect.  Trouwens kan nog steeds niet inloggen op het modem via utp 🥴🥴


Hi @Gebruiker510 ,

Welke firmware staat op de superwifi?Er lijkt met de laatste firmware een probleem met de combinatie draadloze SW2.0+V10a opgelost te zijn.

Wat gaat er mis bij inloggen op het modem?Bij de V10a zijn hier geen problemen mee bekend.

Zijn de superwifi’s draadloos of bekabeld verbonden?