Skip to main content

Onze expetiabox maakt slecht stroom. Adapter of snoer stuk. Waarom krijg ik geen contact met kpn

Als het een paar dagen kan wachten dan ben je hier op de goede plek, als je je forumprofiel aanvult met al je gegevens dan kan een webcare medewerker direct de juiste gegevens erbij pakken.
Dit kan door de drukte wel een paar dagen duren.

Je kan eventueel ook bellen met 08000402, ook hier kan de wachttijd wat langer zijn door drukte.


Goedenavond @Francisv, welkom! Om contact te krijgen met KPN kunt u bellen met 0800-0402 of via de geautomatiseerde chat, of hier op het forum. Welke ExperiaBox heeft u?Hopelijk kan iemand die hier meer van weet u verder helpen, en heeft u wellicht snel een nieuw snoer of adapter.


Ik heb de v9 het stekkertje is lam die de box ingaan dus met minste geringste trilling gaat hij uit.


Ik heb de v9 het stekkertje is lam die de box ingaan dus met minste geringste trilling gaat hij uit.

Dan hoop ik dat u snel een nieuwe kabel krijgt!


Hallo @Francisv Heb je ondertussen al contact met de klantenservice gehad? Laat het gerust weten, we kunnen je eventueel via deze weg ook verder helpen.


Reageer