Skip to main content

Noodpakket opwaarderen via 0800 0402 werkt niet. Hoe kun je anders opwaarderen?

Hi @Diana2514, welkom hier. 

Dit zou inderdaad automatisch moeten gaan wanneer je noodpakket inspreekt. Waar loop je precies vast?


Hoi Alex _P

wij spreken in noodpakket opwaarderen en krijgen dan de melding van een automatisch bandje dat dit niet gaat

 


Dat is vreemd, mag ik even met je meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Gegevens zijn ingevuld bij kpn profiel 


Zou je ook het simkaartnummer van de simkaart die in het noodpakket willen doorgeven, dan doe ik mijn best om het vandaag nog in orde te maken. Want anders wordt het morgen. Als je nu genoeg data hebt is dat natuurlijk geen probleem. 


Simkaartnummer is ******************. Hopelijk lukt het vandaag kinderen moeten namelijk huiswerk maken via laptop. Alvast bedankt voor de moeite 


Simkaartnummer is ******************. Hopelijk lukt het vandaag kinderen moeten namelijk huiswerk maken via laptop. Alvast bedankt voor de moeite 

Gelukt! 🙂


Helaas is er niets opgewaardeerd.


Dat is gek, ik zie het hier wel staan. Zou je de router even uit en weer aan willen zetten? 


We hebben de roter uit en weer aangezet maar helaas er is niets opgewaardeerd


Werkt het helemaal niet meer? Ik zie hier toch dat je op dit moment ongeveer 120 GB over hebt op het nummer dat je aan mij door hebt gegeven. 


We hebben een screenshot toegevoegd.

Hierop staat 82,20 verbruikt van 100


We hebben een screenshot toegevoegd.

Hierop staat 82,20 verbruikt van 100

Ik ga ervan uit dat je na die 18 de komende 100 krijgt. Ze staan gewoon voor je klaar hier. Laat het me hier weten mocht het niet zo zijn. Ik ben er nog tot 21 uur. 


Oké dan wachten we het even af . Dankjewel voor je hulp 🙂


Oké dan wachten we het even af . Dankjewel voor je hulp 🙂

Uiteraard graag gedaan. 


Internet bundel is op. We hebben geen gb meer. Opwaarderen is dus niet goed gegaan. 


Ik heb dit wederom nagekeken en ik zie dat er gewoon data aanwezig is, en zelf een beetje activiteit. Klopt het nummer wel? 8931080520031064874. 


ze zijn er momenteel mee bezig