Skip to main content

Ik krijg maandelijks een factuur ad €  7,12 onder klantnummer xxx terwijl ik geen client meer bij jullie ben.

Waarvoor is deze factuur??

admin: klantnummer verborgen  en naam aangepast naar andere naam  (was klantnummer)

Hallo @andere naam 

Heb je soms nog een e-mail-only abonnement om de KPN e-mailadressen te behouden na jouw vertrek bij KPN? Dit bedrag lijkt daar op te duiden.


Ben het eens met RBxx. Dit zal voor e-mail only zijn.


Ik ben sinds maart 2020 aangesloten bij Ziggo en niet meer KPN omdat zij mij op 16 maart 2020 - eerste dag corona - in de steek hebben gelaten met de aansluiting in mijn nieuwe huis. Ben daarna direkt naar Ziggo gegaan omdat deze wel tot aansluiting over zijn gegaan.

Mijn provider is al geruime tijd XS4ALL die mijn e-mail adres beheren.

Vandaar de vraag of ik on te recht vanaf maart 2020 maandelijks € 7,12 aan KPN betaal??

 

Groetjes,

Peter van den Bemt

 


Mijn provider is al geruime tijd XS4ALL die mijn e-mail adres beheren.

Vandaar de vraag of ik on te recht vanaf maart 2020 maandelijks € 7,12 aan KPN betaal??

@andere naam 

Je betaalt dus Ziggo voor Internet + TV en XS4ALL voor de mail? En daar bovenop ook nog KPN?


XS4all is toch overgenomen door KPN


XS4all is toch overgenomen door KPN

Hallo @jimny , nog niet zoals bij TFT, bij xs4all moet dat dit jaar afgerond worden.

 


Kan waar zijn maar ik betaal ook € 18,29 per maand aan XS4ALL en mocht dit door KPN zijn overgenomen waarom stuurt XS4ALL mij dan niet de nota?? Zij hebben dit dan toch overgenomen.

 

Per saldo betaal ik € 25,42 voor het aanhouden van een e-mail adres. Toch niet normaal??


XS4all is toch overgenomen door KPN

Hallo @jimny , nog niet zoals bij TFT, bij xs4all moet dat dit jaar afgerond worden.

 

@JanD  bedankt voor deze tip, als @andere naam dan maar niet aan XS4all en aan KPN betaald voor zijn mail adres 


XS4all is toch overgenomen door KPN

Al sinds 1 maart 2020 (XS4ALL zondag officieel overgedragen aan KPN | NU.nl)


Waar is die 18,29 aan xs4all voor? Ik vind dat een raar bedrag. En best aan de prijs voor alleen e-mail boxen.


XS4all is toch overgenomen door KPN

Al sinds 1 maart 2020 (XS4ALL zondag officieel overgedragen aan KPN | NU.nl)

Maar pas in 2022 bij KPN net zoals TFT nu.

 


XS4all was al wat langer geleden overgenomen door KPN, maar bleven bestaan als zelfstandige dochter, nu heeft men vanuit XS4all meer symbolisch de boel over gedaan.


Waar is die 18,29 aan xs4all voor? Ik vind dat een raar bedrag. En best aan de prijs voor alleen e-mail boxen.

Betreft een domeinregistratie, hosting (gebruik ik niet), DNS beheer en 52 e-mailaccounts.


XS4all is toch overgenomen door KPN

Al sinds 1 maart 2020 (XS4ALL zondag officieel overgedragen aan KPN | NU.nl)

XS4ALL is al sinds 1998 een dochteronderneming van KPN.


Heren, ik betaal voor mijn e-mail adres bij XS4ALL (hosting) € 18,29 en voor e-mail extra bij KPN € 7,12 terwijl er geen kabel van KPN in mijn huis binnen komt want ik ben aangesloten bij ZIGGO. Kan niet duidelijker dacht ik. 

Dus ik voel me gepakt voor € 7,12 per maand bij die graaiers van KPN.


Email van KPN kan ook prima over de kabel van Ziggo. Gebruikt u een email account van KPN? Heeft u een mailadres wat eindigd op @kpnmail.nl of @planet.nl ofzo? Zo nee, snel opzeggen dan.


Hallo @andere naam , dan ga ik toch terug naar mijn eerste opmerking. Dit lijkt een e-mail only abonnement, wat je kan aanvragen bij vertrek bij KPN om KPN e-mailadressen te behouden.

Zet jouw gegevens (Privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan kan de KPN moderator dit voor jou uitzoeken/verklaren zodra die hier reageert. Door de drukte loopt de wachttijd op dit moment helaas op naar 7 dagen.


Dus ik voel me gepakt voor € 7,12 per maand bij die graaiers van KPN.

Dan heb je dus ook nog een e-mail only abonnement bij KPN lopen.

Die staat volledig los van jouw hosting abonnement bij XS4ALL.


e-mail extra bij KPN € 7,12 terwijl er geen kabel van KPN in mijn huis binnen komt

Dat e-mail only abonnement kan met iedere internetverbinding. Ook een niet-KPN verbinding.

Als je geen kpn adressen gebruikt zoals

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsmail.nu, @onsneteindhoven.nl, @telfort.nl en @onsnetnuenen.nl .

dan kan een kpn forum moderator a.d.h.v. het klantnummer wsl wel het abonnement beëindigen.


Goedemorgen @andere naam. Het gaat hier zeer waarschijnlijk om een e-mail abonnement dat je via KPN hebt lopen. Om zeker te zijn of dit ook klopt, wil ik je vragen of je jouw profiel wil invullen. Dan kan ik voor je kijken en met zekerheid zeggen waar die €7,12 vandaan komt.