Skip to main content

 

Problemen met KPN netwerk: Ons router valt om de drie dagen helemaal weg of de wifiverbinding wordt heel langzaam. Het is echt al weken zo. We hebben al met KPN gebeld. Enige optie was om de router te resetten. Dat help dan enkele dagen en nu maandag ochtend hebben we weer hetzelfde probleem. 

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing?

Hallo @dirk223 , welk merk en type modem heb je?

Heb je een koper- of een glas-verbinding?

 


Ik heb een koperverbinding, glas is hier nog niet


en ik heb een experia box v10


Hallo @dirk223 , heb je wel de juiste fabrieksreset gedaan met de paperclip in het kleine gaatje gedrukt houden totdat je lampjes ziet knipperen en meteen weer loslaten of alleen een keer aan/uitgezet?

 


ik heb de fabriekreset gedaan


Hallo @dirk223 , dan kun je het snelste even bellen, 0800 0402, chatten en anders de reactie van een moderator afwachten.

Vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan kont een moderator er op terug als bellen en chatten niet lukt.

Succes.

 

 


Hi @dirk223, wat balen dat je verbinding niet goed is :disappointed_relieved:  Ik zie dat je vandaag met ons hebt gebeld en dat er een nieuw modem onderweg is. Mooi om te lezen. Laat je even weten of deze goed werkt?


we hadden zaterdag een nieuwe router moeten kregen. Helaas is die nog steeds niet binnen.

 

Blijft balen


Hi @dirk223, wat balen dat je het nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat het PostNL het pakket zaterdagmiddag heeft bezorgd bij een PostNL-punt. Voor je privacy stuur ik je nu een privébericht met daarin de details. 


Zo, super, nu hebben wij ons oude Experia Box ingeleverd om het nieuwe pakje mogen mee tenemen. Nu zitten in het paketje twee expiria Wifi extender, maar zonder Experia box en nu hebben wij niets meer. En nu???

 

blijft balen


nu nog een keer met KPN gebeld, een echte ramp! Niets klopt, Adres klopt niet, gegevens eerst niet te vinden, ze weten het ook niet, de vervoerder heeft iets verkeerd gedaan, misschien klopt het gebortedatum niet……

Erg triest dit. Nu is voor morgen weer een modem besteld en ik heb meteen aangegeven, dat ik niet nog een modem als inruil kan inleveren. Daarop de mevrouw, dat de Coop (afleveradres) dan maar bij de klantenservice moet bellen! Denken jullie echt, dat ze dan ook een kwartiertje bij jullie in de wachtrij staan? 

We zitten nu zonder telefoon, zonder internet en zonder tv, voor hoe lang? Geen idee?

Vinden jullie dit normaal?

Wat is de compensatie?


Heel vreemd dat er twee Experia WiFi inzitten, ik zie hier toch echt een Experia Box staan. :frowning2: Ik zie dat je net met ons hebt gebeld, is er nu wel een nieuwe Experia Box naar je onderweg? Mijn excuses dat dit fout gaat, zodra je je nieuwe Experia Box hebt en de aansluiting werkt dan mag je bij me terugkomen. Ik ga dan kijken naar een gepaste vergoeding om deze fout te herstellen. Overigens mag je mijn Heemstede-verhaal via het privébericht vergeten, ik had een typefout gemaakt waardoor er een ander adres naar vorenkwam. 


wij zijn nog een keer naar de ophaalpunt gegaan, om te kijken of er misschien nog een pakketje voor ons ligt. En toen bleek, dat er idd nog de modem lag. Ze hadden ons blijkbaar het verkeerde pakketje meegegeven. Dus we hebben ons modem nu en we hebben ook de twee wifi extender, die blijkbaar voor iemand anders bestemd waren. We horen graag wat we hiermee moeten doen.


Ah wat fijn dat het er toch lag. Je mag de twee Experia WiFi houden, zie het als een cadeau voor de wat stroeve communicatie vanuit ons. De Experia WiFi komen met een gebruikshandleiding waarin precies omgeschreven staat hoe je ze kan aansluiten op je modem zodat je je WiFi-bereik kan vergroten. :smile:


 

 Hartelijk bedankt, we gaan het testen en hopen nu vooral op een stabiel werkende internetverbinding. 


Ik duim met je mee, mocht het niet het gewenste effect hebben - laat het dan even weten hier!


Reageer