Skip to main content

Beste

na een opzegging doorgegeven te hebben is van 1 van mijn abonnementen is de verkeerde (op mij huis adres) afgesloten door de kon medewerkers. Na gebeld te hebben was de enige mogelijkheid om met spoed een nieuw abonnement af te sluiten op mij privé adres. En deze met spoed te activeren. Nu bijna een week later nog steeds geen internet en na telefonisch contact met kpn werd aangegeven dat er niks voor me gedaan kan worden om de activeren te versnellen ondanks dat de fout bij kon ligt om het verkeerde abonnement af te sluiten. Betreffende afdeling reageerd. En kom letterlijk elke dag geen stap verder. Wie kan me helpen. Ik zit met kinderen die geen huiswerk kunnen maken. Ik moet vanuit huis werken wat momenteel onmogelijk is. En volgens kpn medewerkers aan de lijn kan dit nog een week duren. Ik heb voor kpn gekozen als stabiele service gerichte partij. Dit zie ik helaas niet terug. Ik heb al sinds april dit jaar problemen en tot nu toe nog steeds. Help alsjeblieft 🙏🏼 

Dag @Y.A. wat een vervelende situatie.  On een abonnement te beëindigen is inderdaad één druk op de knop genoeg.  Om een abonnement actief te krijgen komt heel wat voor kijken.  Dit gaat via een leverstraat en dat duurt minimaal 2 weken.  Een moderater gaat dit oppakken en kijken of hij/zij iets voor je kan betekenen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  Heb je een mobiel abonnement bij kpn? Wellicht kunnen ze daar een grote bundel op zetten. 


Beste joep

zojuist heb ik mijn profiel ge-update. Kleine toevoeging. Volgens een collega zou de activatie op 20 okt plaatsvinden en zou er deze week geprobeerd worden om dat al te regelen. Als dat niet lukt zou er naar een gepaste oplossen nog gekeken worden. Inmiddels is het vrijdag en heb ik nog steeds geen internet of een gepaste oplossing. 


Dan is het nu even wachten op een moderater.  Ik verwacht dat ze jouw topic snel oppakken. 


Hartelijk dank. Ik hou me telefoon in de gaten. 


@Y.A. Welkom op het forum. Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet soepel gaan en ik help je graag waar mogelijk. Ik moet alleen eerlijk zijn ik heb vaak niet de optie om een order verder naar voren te halen, ook niet in deze omstandigheden. Ik stuur je een privébericht!