Skip to main content

Ik zit sinds eind december zonder glasvezel ivm brand in de parkeergarage. Ik heb een USB dongel gekregen voor in mijn box12 wat een prima oplossing is alleen het opwaarderen is altijd een hel waarbij ik 3 dagen moet bellen voor dat het werkt.

Als ik jullie op bel krijg ik een geautomatiseerd bericht of ik wil opwaarderen met 50gb, dit heeft helaas nog nooit gewerkt. Ik heb sinds vanochtend 2 medewerkers gesproken die aangeven dat het binnen 5 min zou moeten werken maar het werkt helaas (weer) niet. 

Ik heb eerder een keer in de nacht gebeld, deze medewerker hield mij aan de lijn en had hem binnen 5 minuten up en running?? Kunnen jullie aub de dongel opwaarderen, geen internet in huis is echt niet fijn.

Hi @luukN! Ik wil je hier graag bij helpen. Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld. Ook zie ik dat er na 24 april nog contact is geweest met 0800-0402. Is het daarbij opgelost? 


Hoi Bram, telefonisch die dongel opwaarderen is helaas nog nooit gelukt. Ik zou een sms moeten ontvangen (ontvang ik nooit) en binnen 24 uur zou het moeten werken krijg ik altijd te horen, 24 uur later geen internet.

@Erwin_ pakt dit normaal op maar lijkt deze middag/avond vrij te zijn, wellicht dat jij die dongel actief kan krijgen @Bram_ ?


@luukN het is beter om wel alle contact via 1 partij te laten lopen. Of dat nou via mij is, of Erwin, of de klantenservice. We zijn inderdaad niet persoonlijke iedere dag aanwezig. Daarom kan het soms enkele dagen duren voor je reactie krijgt. Ik heb voor nu nog een aanvraag gedaan.Â