Skip to main content

Op 18 november hebben wij de monteur van KPN op bezoek gehad. Er stond in de brief dat wij de opzegservice erbij hadden.

Nu krijgen wij vandaag tot verbazing de nieuwe factuur voor december in de mail van Ziggo.

Toen we daar inlogden is helemaal niks opgezegd… Dit hebben we uiteindelijk net gedaan en toen kregen we te horen dat het word beëindigd op 27 december. We moeten dus nu een volle maand ziggo betalen á €80,- bovenop ons KPN abonnement 

Wat gaan we hier aan doen?

Welkom op ons Forum @IzaDomi. Wanneer je gebruikt maakt van onze overstapservice, dan horen wij dit door te geven aan Ziggo. Ik kijk graag even voor je na of dit inderdaad het geval is en of wij de opzegging door hebben gegeven aan Ziggo. ​Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Zodra je dat gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan kijk ik met je mee. 

Je hebt niet toevallig nog een slotfactuur gekregen van Ziggo of moet die nog krijgen? Het abonnement is echt nog actief en er staat geen opzegging in het systeem?  


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.Â