Skip to main content

Hallo ik ben nieuw bij jullie.

Hoeveel korting krijg je bij kpn alles in een?

En kunnen jullie die chocolade reep op sturen omdat er hier geen kpn winkel meer is?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Als u nieuwe klant bent heeft u korting gekregen. En chocolade is over het algemeen een jaar houdbaar dus u heeft nog even de tijd om die op te halen.


Hallo Joep,

Ik heb geen korting gehad factuur is het zelfde als bij telfort.

Graag een oplossing antwoord?


O u bent overgezet naar Telfort. Nee dan bent u geen nieuwe klant. Dan had u dat eerder moeten doen.


Nee Joep ik ben van telfort naar kpn gegaan omdat telfort er mee stopt of is al gestopt.

 


Heeft u die overstap zelf geregeld dus bij kpn een abonnement afgesloten of bent u gewoon overgezet omdat Telfort stopt.


Ik ben door telfort  naar kpn gegaan had ook welkom email van kpn gehad.

Ben dus door telfort om gezet naar kpn.

Heb ook nieuwe app en kpn id aan moeten maken.

Hoe kan ik nu die korting krijgen Joep?


Die krijg je niet!


Welkom op het forum Torken! Zoals boven vermeld is er inderdaad geen verleng-korting voor klanten die zijn overgezet van Telfort naar KPN. We hebben juist beloofd hetzelfde contract te behouden. Dit doordat een Telfort contract vaak goedkoper was dan een contract bij KPN. Wel hebben we bij het omzetten van een Telfort naar een hussel contract de mogelijkheid om een lifetime korting van 5 euro per maand te geven. Mijn advies zou zijn te kijken welk product het best bij je past, rekening met de korting te houden en te kijken of je liever naar de hussel gaat of je Telfort contract wilt houden. 


Oke Bram bedankt voor de info.

Wat houd dat hussel contact in voor je abonnoment?

En wat is een een life time korting?

Graag een antwoord Bram. 

Gr. en B.V.D.


Op www.kpn.com kan je een check doen op basis van je postcode. Daarmee selecteer je alles wat je wilt en je ziet de prijzen.

 

 


Prijzen weet ik Jeroen het gaat mijn over de korting en dat hussel contract.

Toch bedankt voor de info.

 

 


Voor een persoonlijk aanbod kan je het best contact opnemen met 0800-0402. Dat overlegt het makkelijkst. 


Bedankt Bram ik heb gebeld het is geregeld!