Skip to main content

Beste, 

Ik heb gebruikt gemaakt van de overstap services.

Nu heb ik 26 oktober €58,- betaald aan delta fiber. 

En 30 oktober €84,42 betaald aan kpn

Ook kan ik nog inloggen op mijn Delta. 

Is dit niet goed gegaan met de overstap?

Voor het geval ik weer 2 rekeningen krijg

 

Met vriendelijke groet 

Martijn Kleijheeg 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Martijn Kleijheeg, goed dat je even aan de bel trekt! Waarschijnlijk betaal je aan Delta Fiber altijd de komende maand en krijg je nu na opzegging een slotfactuur. Hierop krijg je het teveel betaalde geld terug. Zo werkt het in ieder geval bij ons. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het na bij ons! Had je Delta Fiber al gebeld?


Beste Jop,

Ik heb inmiddels contact gehad met KPN en Delta Fiber.

Delta Fiber heeft mij laten weten dat deze nog niet opgezegd was. dit heb ik nu zelf gedaan. maar hier door moet ik tot december Delta Fiber betalen. nu heb ik dubbele kosten.

Er is mij door KPN verteld dat ik na deze periode de dubbele kosten kan declareren bij KPN. Echter door het moeten bellen van KPN heeft mij dit 18euro gekost. Door de fout van KPN heb ik deze kosten ook moeten maken en zie ik deze graag terug.

Als dit netjes afgehandeld wordt ben ik een tevreden nieuwe klant.

met vriendelijke groet,

Martijn Kleijheeg


Hallo @Martijn Kleijheeg , KPN kun je gratis bellen, 0800 0402, dus ik weet niet hoe jij aan €18 komt?

 


Hi @Martijn Kleijheeg, wat vreemd dat het niet door ons is opgezegd! Sorry daarvoor. Ik zie namelijk in de bevestiging wel staan dat we dit zouden doen. Ik ga kijken naar een vergoeding voor de periode met dubbele diensten. Hiervoor heb ik wel twee bewijsstukken nodig, namelijk een factuur van Delta fiber zodat ik weet wat je daar per maand betaalt en verder ook de bevestiging van de opzegging bij Delta Fiber met daarin de datum van de opheffing. Dan weet ik tot welke periode ik moet vergoeden. Ik stuur je even een privébericht met het emailadres waar je beide naar toe kan sturen. Verder is het bellen met ons inderdaad gratis, zoals @JanD al aangeeft. Welk nummer heb je gebeld?


Reageer