Skip to main content

Wij wilden overstappen van Ziggo naar KPN met overstapservice op 26-11

Wat denk je Ziggo is al afgelsoten en na dagen bellen nog steeds geen internet van KPN

Iedereen die we aan de lijn hebben gehad (uren in de tussentijd) heeft geen idee hoe dat kan.

Wordt verder onderzocht maar wij maken nu gebruik van een hotspot

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ondanks de bevestiging dat KPN zou starten op 26.11 hebben wij nog steeds geen internet.

Alle aansluitingen ed werken zoals het hoort maar op de laptop krijgen wij geen wifi signaal.

KPN weet zelf niet hoe dat komt maar werken is zo onmogelijk. Hoe lang gaat dit nog duren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Heb je nou helemaal geen verbinding of geen Wi-Fi?


Hallo @geen ideetje Dat klinkt niet fijn. Heb je van onze overstapservice gebruik gemaakt? We kijken graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Ondanks de bevestiging dat KPN zou starten op 26.11 hebben wij nog steeds geen internet.

Alle aansluitingen ed werken zoals het hoort maar op de laptop krijgen wij geen wifi signaal.

KPN weet zelf niet hoe dat komt maar werken is zo onmogelijk. Hoe lang gaat dit nog duren?

Welke modem heeft u? Wat doen de lampjes op dat ding?


We hebben een box 12 en de lampjes branden zoals het hoort

 


wifi en power lampje branden groen en internet lampje knippert groen

 


Bedankt voor je gegevens @geen ideetje! Zo te zien heb je al een aantal keer met een collega van ons gesproken.
Wij hebben het nogmaals voor je doorgezet naar de achterliggende afdeling die dit kan oplossen. Meer dan dit kunnen we op dit moment helaas niet doen. :confused:


Het is nu 1 december en nog steeds geen internet/tv en nog steeds werken via hotspots, niet te doen

Het enige wat we willen is een oplossing en anders annuleren we alles en gaan we terug naar Ziggo

Uren aan de lijn met KPN, verschillende mensen gesproken die het allemaal niet weten, is er nu niemand die er eens even achteraan kan gaan en ons wil contacteren? Sla eens met de vuist op tafel aub

 


Ik snap heel goed dat je graag zo snel mogelijk een oplossing wilt. Als ik je nu een oplossing kon geven, had ik dat uiteraard gedaan. Helaas ben ik hierin afhankelijk van een andere afdeling. We hebben dit vanochtend opnieuw doorgezet naar de achterliggende afdeling. Momenteel kunnen wij ook niet meer dan een beroep doen op jouw geduld. :pensive: