Skip to main content

Jullie zijn vergeten mijn abonnement bij Ziggo op te zeggen. Hierover contact gehad met Marga van klantenservice. Bleek dat er verschil zat tussen mijn order en jullie technische order. Heb nu Ziggo zelf beëindigd per 24 dec. Zou  1 maand abonnementsgeld van Ziggo gerestitueerd krijgen a € 110,00.

Ook zou ik een bevestigingsmail hierover ontvangen.  tot op heden nog niets ontvangen. 

Heb de chat  bewaard en kan dus bewijzen dat het zo door uw medewerker is afgesproken.

 

Graag alsnog dit recht zetten aub.

 

met vriendelijke groeten,

 

Bert Horneman

Hi @Bert1956 ,
Welkom op het Forum. Wat jammer dat overstapservice niet in een keer goed is gegaan. Goed dat je zelf zo scherp was en je abonnement opgezegd hebt:muscle_tone2: . Om te bekijken wat de status is heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen? Dan zoek ik je orderbevestiging er bij (met overstapservice). Kijk ik ook meteen of er al iets ingevoerd is qua vergoeding.  Misschien had de medewerker je dit al verteld; soms kan het even duren voordat de vergoeding zichtbaar is. Als hij/zij al iets ingevoerd heeft komt dit op je eerstvolgende of daarop volgende factuur te staan.