Skip to main content

Goededag,

Ik ben 4 maanden overgestapt naar KPN. 2 à 3 maanden geleden is mijn abonnement ingegaan met volle tevredenheid. Echter wordt er bij mij geïncasseerd van mijn vorige provider terwijl ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice. Ik wil u graag weten waarom dit zo is gelopen, en ik zou hier graag een oplossing voor willen. Bij voorbaat dank!

Mvg,

Veli

Ik ga met je meekijken @MrVelu! Heb je in de orderbevestiging staan dat wij de andere partij opzeggen? Als dat zo is en de opzegging is toch niet gelukt moet ik je helaas vragen de opzegging zelf te doen. De verdere afhandeling doen wij in dat geval. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik verder met je mee.


Dag Bram,

Ik heb de orderbevestiging gevonden, maar wat ik nog meer heb gezien is dat het inloggen op Mijn KPN niet goed werkt wanneer je dit via Google Chrome doet… Ik heb de orderbevestiging gevonden echter is dit de orderbevestiging aankondiging maar niet de officiële orderbevestiging. Die heb ik niet gehad en ik zit al ruim 11 dagen te zoeken. Kan ik die per post ontvangen hebben?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Daarnaast zijn de abonnementskosten iedere maand geïncasseerd door T-Mobile omdat jullie de opzegging niet hebben gedaan. Ik heb de abonnement nu opgezegd. De vraag is een refund hiervoor.


@Bram_ ik denk ik tag je in het bericht :)


@MrVelu ik heb de afbeelding verwijderd in verband met persoonlijke gegevens. Ik heb in de orderbevestiging inderdaad gezien dat wij beloofd hebben T-Mobile op te zeggen. Laat je het even weten als je een slotfactuur hebt gekregen van T-Mobile? Zodra namelijk het totale bedrag binnen is dat dubbel is betaald kunnen we overgaan tot het doen van een vergoeding. 


@Bram_ Ik heb geen slot factuur gekregen. Ze hebben mijn contract per direct opgezegd. Ik betaal al sinds oktober €35,- per maand. dat komt neer op €140,-. Kan jij mij zeggen hoe ik dit kan bewijzen? Dan zorg ik ervoor dat jij die zo snel mogelijk ontvangt.


Je zult van ieder abonnement dat afgesloten wordt een eindfactuur krijgen. Ik ga je een privébericht sturen over de verdere afhandeling.