Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een playstation 4 spel genaamd “For Honor” waar ik mee probeer te verbinden.

Echter de ports lijken moeite te hebben om verkeer door te laten.  Ik heb ze al geportforward en geen verschil.  Heb ook Upnp en DMZ geprobeerd, allebei geen verschil. 

Wifi geprobeerd, met draad geprobeerd, contact opgenomen met Ubisoft ( contactservice van For Honor ) en zij merken ook in een test met me dat er connectieproblemen zijn en hebben me aangeraden contact op te nemen met KPN om te kijken waar het probleem ligt.

 

Ik heb ditzelfde spel op de PC , waar andere ports voor gebruikt worden.  Daar werkt het wel perfect.  Dus er is waarschijnlijk iets wat het blokkeerd op de specifieke ports die nodig zijn op ps4.

 

Het probleem zit mogelijk in 1 of meerdere van de volgende ports :

  • TCP: 1935,3478-3480,80, 443
  • UDP: 3074,3478-3479,3658,3568, 6200, 6300

Heb hier ook al contact over gehad met KPN chat hulpservice maar deze hebben me aangeraden dit te vragen op het forum omdat jullie meer middelen hebben om te helpen.

Help alstublieft, Ik ben hier nu al dagen mee bezig en mijn opties beginnen op te raken. 

 

Met vriendelijke groet,

Peter

Welkom op het forum @PeterVerbiest. Ik ga kijken hoe we je hier op de best mogelijke manier mee kunnen helpen. Zou je om te beginnen aan kunnen geven welk type Experiabox je gebruikt thuis?