Skip to main content

Hallo vrienden, ik heb een paar maanden geleden de KPN internetverbinding geactiveerd. Maar sinds kort ervaar ik een slechte internetverbinding. Soms is de internetsnelheid stabiel en soms is er geen internetverbinding. Ik heb echt geen idee waarom dit gebeurt. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Als u mij van enkele suggesties zou kunnen voorzien, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Nadat ik de thread hier had gepost, was ik online aan het zoeken om het probleem op te lossen en in een artikel werd gesuggereerd dat het door een firewall kon gebeuren. Omdat ik niet gevorderd ben in deze kwestie, ben ik een beetje in de war of deze methoden nuttig kunnen zijn of niet. Kan iemand aangeven of deze oplossing perfect zal werken?

Nadat ik het probleem eerst had gekregen, dacht ik dat ik met de KPN-gemeenschap moest communiceren, dus deelde ik het probleem hier. Als iemand me helpt.


Goedemorgen @SonnyWatsica dat klinkt niet goed. Heb je glasvezel of koper? Welk type modem heb je? Geb je het over wifi of is de bekabelde verbinding ook niet goed?


Goedemorgen @SonnyWatsica dat klinkt niet goed. Heb je glasvezel of koper? Welk type modem heb je? Geb je het over wifi of is de bekabelde verbinding ook niet goed?

Het is mijn wifi-verbinding en nadat ik het probleem had gekregen, probeerde ik het te verbinden met LAN, maar het mislukte ook.


@SonnyWatsica Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je een instabiele verbinding hebt. 

Ik begrijp dat je dit probleem dus ook met een kabel hebt? 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken.Â