Skip to main content

Vorige keer Maandag een afspraak met Roamler. Niet opkomen dagen.. Proberen te bellen, nemen nooooit op.

Ik krijg een paar dagen later van KPN een mail dat ze maandag, een week later langs komen om de boel aan te sluiten. Ok, het word opgelost. Ik hou die middag vrij! (2e keer)

Krijg ik g*dvdm vandaag een mail dat er een foutje is gemaakt, en dat KPN niet komt, of ik een afspraak wil maken met Roamler?!  DEZE voor je KPN, Wat is dit voor gerotzooi.

 

Jullie willen op iedere plek waar glasvezel ligt de ADSL afsluiten, doe dat dan fatsoenlijk.

Eerst mij over willen halen met een duurder Glasvezel abonnement. (ik heb prima internet). Jullie willen het huidige netwerk afsluiten dus jullie bieden mij voor het zelfde tarief 2 jaar later glasvezel aan. (oh dus het kan wel 🙂 )


Jullie realiseren zeker niet dat als er een monteur ingepland staat, de klant vrij moet houden van werk?

Nu 2x een middag. Mag ik even mijn gederdfe inkomsten claimen ja?

 

Admin: afgesplitst

Goedemiddag allen, ik zal jullie feedback in ieder geval meenemen!

Inhoudelijk kunnen jullie hierover toch het beste even telefonisch contact opnemen met Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

En zorgt u dan dat ze ook een keer opnemen? Graag, bedankt.

 


Monteur is nu 2x niet gekomen. 1x Roamler en 1x KPN.

Ik neem vrij he daarvoor? Belachelijk!

Ik wil een nieuwe afspraak maken, maar Roamler neemt niet op..

Doe er wat aan KPN!!

 


Monteur is nu 2x niet gekomen. 1x Roamler en 1x KPN.

Ik neem vrij he daarvoor? Belachelijk!

Ik wil een nieuwe afspraak maken, maar Roamler neemt niet op..

Doe er wat aan KPN!!

 

Gelieve geen antwoord geven met: u kunt het beste even bellen met Roamler nr.. of mailen. ZE REAGEREN NIET!!

Doe er wat aan KPN.

Schande, ik heb 2 dagen vrijgepland voor deze aansluiting. Mag ik even een compensatie daarvoor? bedankt

Erik


Hoi @Erik hallo neem eens op, ik heb even een eigen topic aangemaakt voor je klacht.
Een inhoudelijk oplossing heb ik helaas niet want ik heb geen inzicht of invloed op de systemen die ze bij Roamler hanteren maar ik leg je klacht graag even neer bij onze collega's die dit overzien.
Hiervoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je allereerst je profiel in willen vullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Op welke dagen precies is de roamler monteur niet op komen dagen?


De monteur van Roamler is niet gekomen op vr 12 aug 1300-1500

De monteur van KPN is niet gekomen op ma 22 aug 1300- 1500

“ Een inhoudelijk oplossing heb ik helaas niet want ik heb geen inzicht of invloed op de systemen die ze bij Roamler “

Dat is het hele probleem KPN! regel je zaken beter!

 

ps de dame van Roamler nam na een derde keer 20 min in de wacht te hebben gestaan een keer op.

Ze zegt dat de monteur mij vanmiddag nog gaat bellen?! Nou ik ben heeeeel benieuwd.

Zo niet? Dan mag ik weer de hele week in de wacht staan?

Stuur mij een link om een afspraak in te plannen in hemelsnaam. En kom dan ook.

Ik ben er zoooo klaar mee.

 

Vriendelijke groet Erik van Houten

 


 

ps de dame van Roamler nam na een derde keer 20 min in de wacht te hebben gestaan een keer op.

Ze zegt dat de monteur mij vanmiddag nog gaat bellen?! Nou ik ben heeeeel benieuwd.

 

 

3x raden KPN, de monteur heeft niet teruggebeld.

Het spijt me, maar jullie kunnen ondertussen echt de t…… krijgen.

#boos #telleurgesteld #kastje naar de muur

STOP MET ROAMLER AUB.

Als jullie willen dat ik glasvezel neem, regel het maar, Ik doe niks meer.

Als mijn internet afgesloten word stap ik over.

 

Wat een klotezooi.

 


Ik kan me goed voorstellen dat je t inmiddels allemaal wat zat bent maar ik wil je toch vragen een beetje op je toon te letten.
Ik heb dit doorgegeven de organisatie in. Zodra ik reactie heb laat ik het je weten.


Beste KPN,

 

Ik heb inmiddels een nieuwe afspraak kunnen maken met Roamler, Woe 14 sept 22.

Wel heb ik al vernomen op het forum dat als er geen stroom en of stopcontact is in de meterkast de installateur niet veel kan doen. Ik heb dit al aangegeven, maar de telefoniste zei dat de monteur daar eerst naar kijken moet, om een oplossing te vinden, maar hij mag niet boren.

Hierdoor heb ik een vermoeden dat deze afspraak een beetje voor niks is, dit wil ik voorkomen, Kunnen jullie voor die tijd iemand sturen om stroom aan te sluiten?

Groet Erik

 

 


Hallo @Erik hallo neem eens op ik denk dat je sneller en goedkoper even een je lokale elektricien kunt vragen.


Ah fijn dat je nu in ieder geval een afspraak hebt.

Ik heb ook niet echt de optie hier eerder iemand voor langs te sturen. Met een stekkerdoos oid moet de monteur zijn werk wel kunnen doen. De experiabox en het glasvezelkastje hebben allebei stroom nodig. Als de monteur het zelf niet lukt met een stopcontact kan hij daarvoor vervolgstappen in werking zetten.

Je kunt wel een servicemonteur bestellen voor een stopcontact maar ik denk dat dit wat voorbarig is. Al helemaal omdat deze niet gratis is met €70 voorrijkosten + kosten voor het stopcontact.


Wat kansloos dit. KPN begint met een nieuwe partij die op kinderschoenen staat. Klanten verwachten dat alles gratis is en proberen alles uit de kast te trekken. Ik zie meerdere klchten zoals dit en dan willen ze bovenop de gratis service ook nog eens geld hebben en een componsatie. Sommigen zelfs een uitkering? Waar gaan we naar toe? Er is werk zat maar capaciteit te weinig. Hierdoor dan maar uitbuiten? Dit is toch van godlos?