Skip to main content

Beste KPN,

Lang ben ik rustig en netjes gebleven maar inmiddels begint mijn bloed te koken.
Vorige week vrijdag is een Roamler monteur niet op komen dagen en inmiddels heb ik 6 keer met de Roamler helpdesk gebeld. 

Iedere keer werd mij medegedeeld dat ik teruggebeld zou worden. Helaas nog niet één keer teruggebeld. Telkens het zelfde terugbel antwoord; telkens geen terugbellen.

De laatste keer heb ik aangegeven de ik de afspraak op de site zou herplannen; waar op ik geen reactie kreeg. Blijkt dat ik niet kan herplannen.

Blijf dus afhankelijk van een niet terugbellende Roamler.

Help !!!!!!!!!!!! 

PS: Deze klacht wilde ik eigenlijk per mail aan KPN melden maar dat is ook niet zomaar een 123tje; dus kom ik uiteindelijk op dit forum uit.

@CHMS Welkom op het forum. 

Wat ontzettend vervelend dat de monteur niet is langsgekomen en dat het niet lukt om het met Roamler op te lossen. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


 

Vervelend is heel erg zacht uitgedrukt.

Ik heb mijn Forumprofiel verder aangevuld zover ik die gegevens nu beschikbaar heb.

Maar….. ik wordt hier wel heel erg ongelukkig van.

Inmiddels heb ik weer twee keer met Roamler gebeld maar er gebeurd niets; niet terugbellen.

Ik lees dat ik niet de enigste ben.

Het is niet de vraag of je iets voor mij kunt betekenen maar wanneer dit nu eens eindelijk opgelost gaat worden.

Zwaar waardeloos en het kookpunt ben ik al lang voorbij. 

 


@CHMS Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt, het klopt dat ik in deze situatie niet direct iets kan doen. 

Wel kan ik de situatie intern doorzetten, zodat er een signaal komt dat dit aan de hand is. Zodat we kunnen verbeteren en dit probleem kunnen oplossen. 

Dit heb ik dan ook gedaan. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten. 

 


Hoezo klopt het dat je niets kunt doen?

Dus ik ga zitten wachten tot ik een ons weeg?

Dit is toch ronduit belachelijk!

Super géén service!!!


Begrijpend lezen is moeilijk? Er wordt toch aangegeven dat er intern een signaal is doorgezet en dat hij wacht op een terugkoppeling? Moet ie zelf langs komen en de boel voor je aansluiten?

 


 

Geachte meneer/mevrouw Parossa,

Dat mag. Als het maar eens opgelost wordt.

Lees al die andere zelfde klachten maar eens en mijn vorige berichten. Misschien dat je dan begrijpt waarom ik wat geïrriteerd reageer.

Met vriendelijke groet.

 


Zal allemaal wel, iemand probeert je te helpen dus wat schiet je op met geirriteerd zijn. Daar schiet niemand wat mee op of gaat niemand harder door lopen. 


De frustratie is begrijpelijk. Er is maar één rede waar het loopt zoals het loopt. Er zijn namelijk gewoon geen mensen. Kpnnetwerk is op veel plaatsen bezig met de aanleg van glasvezel.  Nu lopen ze tegen de krapte op de arbeidsmarkt aan. Mensen om te graven zijn nog wel te vinden maar monteurs en vooral mensen die glasvezel kunnen lassen zijn zeldzaam geworden.  Helaas zal dat probleem niet snel zijn opgelost. 


Ter info.

Ik heb inmiddels weer Roamler gebeld die weer beloofd terug te laten bellen.

Maar ik heb inmiddels ook een nieuwe afspraak gemaakt via de KPN Helpdesk; fingers crossed.