Skip to main content

Op 28 maart zou mijn glasvezelpunt in gebruik komen. Maar 's ochtends brandde het lampje op het kastje rood 'alarm'. Gebeld met Volker Wessels telecom. Ik moest een foto maken van het kastje en aan ze mailen want deze hadden ze niet in hun systeem.

De status stond niet goed en zou door backoffice worden aangepast. Volgende dag weer gebeld. Degene die over deze meldingen gaat is altijd vrij op dinsdag dus  zou er woensdag naar gekeken worden. 

Het is nu vrijdag en maar weer contact gehad maar ze zijn al aan de vrijdagmiddagborrel, want gesloten.

 

Hopelijk wordt het volgende week opgelost anders wordt het een korte relatie met KPN.

De Backoffice van KPN is op Zaterdag geopend van 08:00-18:00. En op weekdagen tot 20:00. Er is trouwens een verschil tussen KPN en Volker Wessels. Ik weet niet wat hun openingstijden zijn.


Ik kreeg het nummer van Volker Wessels om contact op te nemen over de status van mijn glasvezel.

Zij zijn is alleen bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00.

Maar ik zal wel eens contact leggen met de klantenservice van KPN, misschien kunnen zij mij verder helpen.


Net even gebeld met de klantenservice maar uiteindelijk word ik doorverbonden met een nummer dat het weekend gesloten is.

Op deze manier schiet het allemaal niet op. 


@N Kasper Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Het lijkt er op dat de activatie van de glasvezel verbinding door KPN Netwerk nog niet voltooid is. 

Ik zie dat er gister door mijn collega intern een bericht is doorgezet. Op dit moment is dat alles wat we kunnen doen. 

Mocht ik meer informatie hebben dan zal ik het hier delen. 


Nou, lekker geregeld.

Dit weekend is er een ticket aangemaakt, afgelopen woensdag werd ik gebeld door kpn. We gaan erachter aan. 

Vandaag bericht: u hebt Internet. Nou niet dus. Weer contact gehad met zowel kpn als kpn netwerk. De status staat nog steeds niet goed. Doorlooptijd is 48 uur. 

Intussen heeft Ziggo bericht gehad van Kpn dat ze kunnen afsluiten. Nu zit ik dus zonder internet.

Mijn vrouw werkt thuis en is niet blij. 

 


Nog steeds geen internet. Voor de 9e keer gebeld met kpn netwerk. Voor de derde keer wordt er met spoed achteraan gegaan.

Om moedeloos van te worden. Ik geef ze nog tot morgenmiddag en daarna trek ik de stekker eruit en ga weer terug naar Ziggo.


Hoi @N Kasper, wat een drama zeg, ik hoop dat ze snel een oplossing voor je hebben!


Ok, afgemeld bij kpn netwerk. 

Na wederom bellen schijnt het nu de beurt aan kpn te zijn om één en ander te activeren.

Dat duurt ook weer drie dagen volgens de dame van kpn. Dus voor het weekend nog geen internet. Duurt alles bij elkaar nu al drie weken.

Hopelijk is het netwerk straks sneller want dit schiet allemaal helemaal niet op.


Maar weer gebeld met kpn. Nu hadden ze toch geen bericht gehad van kpn netwerk want die zijn nog bezig. En omdat het een ander bedrijf is mag je zelf contact opnemen met kpn netwerk.

Kpn netwerk is dus nog bezig. Er zijn problemen om de status goed te krijgen. Het eerdere bericht dat het afgemeld is klopt dus niet.

 

Na het weekend maar weer bellen met kpn netwerk, mijn belminuten zijn inmiddels wel ruimschoots op.

Wat een drama allemaal.


Het is opgelost!

Kpn geannuleerd en weer terug bij Ziggo.

Twee dagen geleden contact gehad en alles werkt weer. Schijnt bij Kpn toch moeilijk te zijn. En het spreekwoord kastje-muur is uitgevonden voor Kpn.

Prutsers.

 


Ah dat is natuurlijk een oplossing. Jammer je te zien gaan maar bedankt voor je terugkoppeling. Ik zal de feedback meenemen!