Skip to main content

Sinds vanochtend kom ik niet meer op sites via mijn wifi. Telefoon en Ipad van mijn zoon werken wel, mijn laptop ook. zet ik mijn wifi uit (op  mijn telefoon) dan kan ik wel op internet, dus het heeft iets te maken met mijn instellingen op mijn telefoon. Ik heb alleen zelf niets veranderd, dus ik snap er niets van! Ik heb mijn telefoon al eens opnieuw opgestart, browsergeschiedenis gewist, handmatig wifi instellen op mijn Samsung (alleen staat mijn telefoon er niet tussen, maar meeste instellingen zijn redelijk gelijk aan elkaar) via Kpn opnieuw nagelopen. Als ik een internet adres volledig intyp www...nl dan kom ik wel op overheid sites of van gemeenten, maar marktplaats bijvoorbeeld niet. Normaal als je een woord in typt zoekt hij al de juiste site erbij of allerlei andere zoek resultaten waar dat woord in voor komt, dat doet hij nu ook niet (wel als ik mobiele data aanzet en wifi uit, dan werkt alles gewoon). 

hopelijk heeft iemand enig idee wat het kan zijn.

Maaike

update! Nadat net de wifi het helemaal niet meer deed in huis, doet nu alles het weer! Ook mijn telefoon is weer normaal, probleem opgelost! 


Fijn om te lezen dat het probleem vanzelf opgelost is, @Maaike263!


Helaas moet ik iedere dag mijn modem opstarten om op mijn telefoon internet te gebruiken. Dus het probleem is niet opgelost. Als ik de home app open en hij zoekt naar wifiverbinding, geeft hij aan dat er geen experiabox aanwezig is. Iemand nog een idee?


Welke ExperiaBox heb je?

Probeer 'm eens helemaal te resetten.

 


Experia box v10A. Hij is nu aan het resetten.


Super! Laat maar weten of het daarmee opgelost is.


Ik kom net thuis en het lampje van de modem is nog oranje. Mijn superwifi bij de tv brand roze/paars. Deze kleur is helemaal nieuw voor mij


Modem weer even aan en uit gezet. Lampje is nu groen en internet doet het ook. Nu afwachten of het morgen niet weer hetzelfde gebeurt!


Een paars lampje op de SuperWifi betekent dat deze nog de fabrieksinstellingen heeft. Je kunt dit oplossen door de SuperWifi opnieuw te installeren.


De superwifi heb ik opnieuw geïnstalleerd.

Helaas geeft mijn kpn thuisapp weer aan dat er geen experia box aanwezig is. Ik kan dus weer niet op internet. Tv doet het gewoon en mijn zoon kan ook op internet. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.


6 uur later... de tv en YouTube werkt ook niet meer. Er zit niets anders op dan weer de modem aan en uit te zetten.


Het lijkt mij het beste als je even telefonisch contact opneemt op het moment dat het probleem zich weer voor doet. We kunnen dan in onze systemen meekijken. Je kunt ons bereiken op 0800 0402.