Skip to main content

We worden compleet naar links geschoven. We gingen overstappen van Ziggo naar KPN, vanwege het feit dat we glasvezel hadden laten leggen en KPN hier een mooie deal voor had. Een maand overstap hoorde bij de overstap service en die hebben we geaccepteerd. Een maand later kwam de KPN-monteur en vertelde dat er iets mis was met het glasvezel en hij ons geen stabiel internet kon garanderen. Ondertussen kreeg Ziggo wel een signaal door dat het abonnement bij hen kon worden uitgezet en dit gebeurde dus ook. De monteur vertrok met het verhaal dat KPN contact op zou nemen met Ziggo en zou regelen dat we die dag zelf nog internet zouden hebben. Dat was ook niet gelukt.

Ondertussen moesten wij die dag zelf lesgeven, want wij zijn docenten en konden dus niet de leerlingen bieden wat ze nodig hadden. Dit is dus hoe mensen in het onderwijs worden behandeld door KPN. We hebben een enorm hoog aantal medewerkers gesproken bij KPN en het meest wat ze konden geven was een noodsimkaart en ‘oh wat erg’, ‘het spijt ons zeer’ en ‘meer kan ik niet doen’. Bijna elke medewerker gaf ons een ander verhaal, een andere reden dat het internet niet werkte en een ander slap alternatief. Van een telefoon simkaart overzetten naar een nood simkaart, naar wachten tot de volgende dag, want ‘he, wat raar... hier staat dat het abonnement pas morgen ingaat??’ tot Ziggo maar te vragen of ze ons abonnement daar weer konden aanzetten, want zij hadden het eigenlijk niet uit mogen zetten. Ziggo geeft ons op een afgesproken dag uit handen aan KPN en KPN doet alsof wij samen met hun eigen storing in de glasvezel hun handjes branden en laten ons KEIHARD weer vallen! Echt... ik heb er echt tranen om gelaten, zo’n frustratie, onmacht en geen hulp die kan worden geboden.

Ook werd ons verteld dat we moesten wachten op een e-mail om een nieuwe afspraak met de monteur in te plannen.... deze mail hebben we nooit ontvangen en wederom na verschillende werknemers te hebben gesproken en veel te hebben gesmeekt... is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken... Echter deze komt pas de volgende maand! Dan zitten we ‘helaas pindakaas’ tot die tijd zonder internet! Dan zeggen ze dat ze de drukte niet aankunnen van de corona en het thuis werken... maar dat is juist ook de reden dat we per direct een oplossing nodig hebben! Het laat ook juist zien hoe slecht de service en techniek is als het nodig is dat de monteurs die ze hadden zo druk bezig zijn de hele tijd om allerlei mankementen op te lossen!?

Werkelijk NIEMAND kon ons helpen!? En ze hebben ons enkel van de een naar de andere muur gestuurd. We zijn er compleet duizelig van geworden. We keken enorm uit naar dit nieuwe abonnement en willen graag zeggen dat we snappen dat deze fout niet direct bij de individuele werknemers zit maar dat dit een groter overkoepelend probleem is wat ligt aan de megacorporatie structuur die KPN heeft waar in het kort niemand macht heeft om ook maar iets te doen. Hierdoor kunnen mensen gewoon weg niet geholpen worden. Echt wat een drama.

Is hier iemand anders met deze ervaring? Iemand met een andere oplossing wellicht?

Hoi @AsRoEnschot, welkom op het Forum.

Wat een ontzettend vervelende situatie, ik begrijp heel goed dat de frustratie erg hoog op kan lopen. Helemaal in deze tijd waarin we allemaal thuis werken. 

Ik kan uit u verhaal opmaken dat er inmiddels al een monteur is ingepland en dat u momenteel gebruik maakt van onze noodoplossing? Het is helaas niet mogelijk om deze monteur afspraak te vervroegen. Is er wellicht iets anders waar ik u mee kan helpen? Ik hoor het graag. 


Hoi Hanna, de monteur is gepland. Maar ik hoop dat jij ook realiseert dat, ongeacht hoe onderbezet de monteurs zijn, dit veel te lang duurt. Vooral omdat er van te voren had kunnen worden gecontroleerd of ons netwerk het uberhaupt deed voordat we erop werden aangesloten.

Daarbij hebben wij nog steeds het noodmodem niet in ontvangst mogen nemen. Dus misschien kan jij dit zien? Of de bestelling hiervan opnieuw inzetten?

 

 


Hoi @AsRoEnschot,

Ik begrijp het helemaal. Ik zou graag voor jullie willen uitzoeken waar het noodmodem is, zou u voor mij uw postcode en huisnummer aan uw profiel willen toevoegen? Dan ga ik voor u aan de slag. 


Sorry, ik heb lopen zoeken en zoeken. Maar de link die onder 'uw profiel’ staat brengt me naar een niet werkende pagina en ik kan nergens vinden hoe ik mijn adres aan mijn profiel moet toevoegen.


@AsRoEnschot Linkje is stuk gek  maar rechts boven naast het potloodje stel je vraag zie je een rondje

Als je daar op klikt zie je mijn profiel staan en dan bewerk profiel kiezen en daar kan je invullen wat ze vraagt 

Overal waar prive achter staat kan alleen de moderators lezen en niet de andere gebruikers.

 

(kom je er zo uit?)


Hoi @AsRoEnschot 

Misschien dat deze wel wil werken.
@Hanna_  Jou link schijnt niet werken. :wink:


Dankjewel, die werkt inderdaad wel. als het goed is kan je onze gegevens nu inzien


@genetic Bedankt voor het helpen! Ik ga er naar kijken waarom mijn link niet werkt en deze voor de toekomst aanpassen!

@AsRoEnschot Jouw gegevens zijn nu voor mij inzichtelijk! Bedankt. Ik ga voor je aan de slag. :smile:


Ik ga er naar kijken waarom mijn link niet werkt en deze voor de toekomst aanpassen!

https:// ipv https//


Reageer