Skip to main content

Ik zou mijn vraag graag via de mail aan de klantenservice willen stellen maar deze bestaat niet (meer). 

Ik heb al lange tijd last van slechte wifi en slechte internetverbinding. Ik betaal een fors bedrag per maand dus verwacht ik ook dat er iets voor geleverd wordt. Ik heb gezien dat je de verbindingen zelf kan meten en dat heb ik ook geprobeerd maar bij mij gebeurt er niets. Misschien kan de klantenservice mij contacten want blijkbaar moet je ook nog betalen voor het bellen met KPN en ik betaal al genoeg. Aangezien ik moest inloggen zullen ze ook wel weten hoe ze mij kunnen bereiken. 

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  U kunt dus hier uw probleem neer leggen met wat meer info. Bellen kan natuurlijk ook 0800-0402 gratis nummer. De wachttijd kunnen lang zijn.


Vul in ieder geval het forumprofiel aan met zoveel mogelijk informatie, dan kan een webcare medewerker direct de juiste gegevens erbij pakken.

Dan de snelheid:
Betreft het koper of glasvezel en welke snelheid zou er gehaald moeten worden?
Hoe wordt de snelheid gemeten, via wifi of bedraad?
Wat is het resultaat van een bedraade speedtest?


De snelheid werd bekabeld gemeten. De speedtest is nep, vul ik cijfer 3 in dan is het resultaat van de meting ook 3, vul ik bij een latere test 1 in, is de meting ook 1. Volgens mij wil KPN alleen maar dat ik voor een ander abonnement kies. Vind ik jammer want ik ben al lang klant van KPN en verwacht gewoon waar voor m'n geld. Als ik het op een gegeven moment zat wordt dan stap ik over naar een andere aanbieder. Ik heb gelezen dat het telefoonnummer 0800-0402 niet gratis is dus ga ik ook niet bellen. 


Ok u weet het allemaal beter. Veel succes.


Betreft het koper of glasvezel en welke snelheid zou er gehaald moeten worden?
Wat is het resultaat van een bedraade speedtest?


08000402 is gratis.


De snelheid werd bekabeld gemeten. De speedtest is nep, vul ik cijfer 3 in dan is het resultaat van de meting ook 3, vul ik bij een latere test 1 in, is de meting ook 1.

Dat is bij de WiFi manager denk ik. Niet bij de speedtest in ieder geval. Daar kun je niets invullen.

 


Goedemiddag @WHT en welkom hier op het KPN Forum :)

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege de drukte was ik niet in staat om je bericht eerder van een antwoord te voorzien. Desalniettemin goed dat je je probleem kenbaar maakt. Je kunt ons trouwens zonder problemen bellen op het gratis nummer 0800 0402 (0800 nummers zijn altijd gratis). Waar heb je trouwens gelezen dat dit niet gratis zou zijn? Ik kan je echt garanderen dat er voor het bellen met onze klantenservice geen kosten in rekening worden gebracht. 

 

Wat betreft je verbinding; je geeft aan dat je al lange tijd last hebt van een slechte internetverbinding & Wi-Fi. Wat was de precieze uitkomst van de speedtest via je bekabelde verbinding? Als je voor mij je forumprofiel in kunt vullen, kan ik ook eens met je mee gaan kijken; kun je me een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

 

 


Goedemiddag @WHT , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld en of ik nog wat voor je kan betekenen.


Ik had problemen met inloggen bij KPN  en kan daarom nu pas reageren. Ik weet niet meer precies waar ik op internet heb gelezen dat het telnr. niet gratis is maar er zijn mensen die een aardige rekening hebben gekregen, zeker als ze weer werden doorverbonden.  Waar kan ik de speedtest vinden? Dan probeer ik het uit.


Er bestaan inderdaad zogenaamde 'doorverbinddiensten'. Dit zijn bedrijven die je voor een hoog tarief door kunnen verbinden met KPN maar dat staat verder helemaal los van KPN. Zoals gezegd zijn we 24/7 te bereiken op het gratis nummer 0800 0402. Een speedtest kun je hier trouwens uitvoeren. Ik ben benieuwd wat voor snelheid je gaat halen met een bekabelde meting, laat je me het weten @WHT ?


Ik heb de speedtest gedaan maar heb geen idee wat ik door moet geven: 

Kan je hier iets mee ? 

 

SHARE

 

   

Result ID

 

10415408943

 PING ms

29

 DOWNLOAD Mbps

11.04

 UPLOAD Mbps

0.75

 

Connections

Multi

RETN

Amsterdam

Change Server

KPN

81.204.190.188

HOW DOES YOUR NETWORK AVAILABILITY COMPARE WITH YOUR EXPECTATIONS?

  • Much worse
  • As expected
  • Much better

By submitting this feedback, you acknowledge and agree that Ookla may share this information as set forth in its Privacy Policy.

 

Having Internet Problems?

Popular services with reported issues

View all outages on 


Hoe heb je deze speedtest uitgevoerd @WHT , via de Wi-Fi of met een bekabelde verbinding?


Bekabeld want dat was gevraagd.


Helder, zou je dan je forumprofiel voor me in kunnen vullen @WHT en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Ik heb het eea ingevuld. Model modem weet ik niet maar bij mijn gegevens zou dit terug te vinden moeten zijn.


Reageer