Skip to main content

Goedenavond, 23 feb. Een brief gehad dat mijn internetsnelheid binnen een maand gratis omhoog gaat van 100Mbits/s naar 200Mbit/s. Tot op heden is dit nog niet gebeurd ook heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Hoe zit dit nu?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@R1963 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en ik heb je gegevens even nagelopen. 

Ik zie dat het aanbod dat je hebt gehad voor het abonnement was dat je destijds had. 

Klopt het dat je naar aanleiding van dit bericht contact hebt opgenomen met de klantenservice? En dat er toen een nieuw contract is besproken en afgesloten? 

Deze snelheidsverhoging geldt namelijk helaas niet voor de nieuwe abonnementen. 


Hallo Rutger, nee ik had al een nieuw contract afgeloten voordat ik contact had genomen met de klantenservice. Ook ontving ik na mijn nieuwe contract pas de brief vwb de gratis verhoging. 


Die gratis verhoging zal van toepassing geweest zijn op uw oude abonnement. Dat heeft u nu niet meer. Dus u zult die verhoging niet krijgen denk ik...


Mijn oude contract was identiek als mijn nieuwe. Alleen een ander naam gekregen en iets goedkoper. Tevens was mijn oude abonnement qua einddatum allang verlopen.


@R1963 Helaas heeft @Nick83 hier wel gelijk. 

De snelheidsverhoging was een aanbod dat hoorde bij de oude abonnementsvorm. 

Er is op dit moment sprake van de nieuwe abonnementsvorm in combinatie met TV+. 

Ik vermoed dan ook dat er sprake is van van ongelukkig getimede communicatie hierover. 

Ik kan bij deze abonnementsvorm helaas niet zorgen voor een gratis verhoging naar 200 Mbit.