Skip to main content

Hallo, ik heb maandje geleden een nieuwe laptop gekocht voor school en op het begin ging allrs prima maar sinds een maand nu krijg ik elke keer de foutmelding (geen internet) terwijl ik op mijn wifi klik. En tijdens de probleemoplosser komt er te staan standaard gateaway niet beschickbaar. Ik heb alles geprobeerd en word er helemaal gek van . Bij andere mensen en op school doet alles het perfect maar thuis niet. Graag zou ik zsm hier antwoord op willen

Heeft u on de laptop het WiFi netwerk al eens verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd? 

Welk modem heeft u? Zijn er WiFi versterkers van KPN? 


U dient het netwerk opnieuw in te stellen als volgt ;

  1. Klik via rechtermuisknop op wifi teken op de taakbalk > netwerk en netwerkinstellingen.
  2. Klik op geavanceerde netwerkinstellingen.
  3. Netwerk op nieuw instellen. ( hierbij wordt de PC opnieuw opgestart.

Dat heb ik al geprobeerd wifi opnieuw instellen zodra ik hem weer toevoeg precies hetzelfde geval


Heeft u on de laptop het WiFi netwerk al eens verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd? 

Welk modem heeft u? Zijn er WiFi versterkers van KPN? 

Ik heb geen idee welke modum ik heb enig idee hoe ik dat kan bekijken. En nee er zijn geen wifi versterkers


 De zwarte Box 12, witte Experia V10, witte Experia V10A, of misschien nog wel de witte Experia V9  Kennisbank Modems | KPN Community


Hi @Gino de Pater! Heb je de reactie van @HansaanZet nog gezien? En zou je willen laten weten of de laptop wel verbinding blijft houden via een ethernetkabel?