Skip to main content

hallo,

 

Ik ben automatisch overgegaan van Telfort naar kpn.

ik heb de telfort-facturen nodig van aug. en sept. 2020. Deze vind ik niet in mijnKPN. ik kan ook nergens kiezen om meer dan de vier zichtbare facturen te zien.

Kan iemand mij deze facturen toezenden?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Goedemorgen @markfr, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat je de facturen niet kunt zien. Je zou ze tot 12 maanden terug moeten kunnen zien in MijnKPN. Als je de volgende gegevens in jouw forumprofiel invult, dan ga ik de facturen voor je opzoeken en naar je mailen: postcode, huisnummer, e-mailadres, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Je e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. 

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld?


Ik heb ze al gevonden. Jullie hebben ze aardig verstopt! Via het overzicht kom je er niet bij. Dat zou makkelijker zijn.


Gewoon via  Product → Thuis → Bekijk alle facturen   toch ?

Als je meer producten hebt, dan is daar op de Home pagina geen plaats voor.


Ik heb ze al gevonden. Jullie hebben ze aardig verstopt! Via het overzicht kom je er niet bij. Dat zou makkelijker zijn.

Hallo @markfr als je rechts bij facturen onderaan klikt op bekijk alle facturen]  zie je ze tot 12 maanden terug, niks verstopt dus.

 


Ja, maar ik bleef aanvankelijk steken bij de facturen die je te zien krijgt bij Overzicht. Daaar krijg je de laatste vier facturen te zien. Als je dáár een linkie 'bekijk alle facturen’ plaatst dan is dat niet te missen en nog makkelijker. 


@markfr Mooi dat je ze zelf hebt gevonden! Ik wens je een prettige zondag verder. :blush: