Skip to main content

hallo.

ik kreeg ook een herinnering voor het terug sturen van mijn apparatuur terwijl ik dat op 10 september al heb verstuurd.

ik heb een track en trace nummer meegekregen ik heb alles in de originaile dozen verstuurd met daarop de retoursticker van kpn.

m vr gr richard sok

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @r sok, welkom bij ons op het forum. Als je de apparatuur vorige maand al hebt verstuurd zal je het natuurlijk niet nog eens kunnen versturen. Vielen er meerdere apparaten onder dezelfde track&trace code, of waren het verschillende nummers?

Als je dat nummer nog hebt en die aangeeft dat het pakket is bezorgd is er niets aan de hand. Je hebt dan bewijs dat het bezorgd is bij ons.Ā 


er vielen meerdere apparaten onder de zelfde code in totaal 5 .

ik heb alles terug gedaan in de originele dozen die heb ik aan elkaar geplakt met tape en daarop de retour stickerĀ .

en de datum had ik verkeerd aan u doorgegeven de brief voor het terugsturen kreeg ik op 19 september maar de doos voor het terugsturen kreeg ik op 24 september en diezelfde dag heb ik alles nog opgestuurd.

Ā 

m vr gr r sok


Dan zal alles gewoon goed ontvangen zijn inderdaad. Als je het track&trace nummer nog hebt is je zoals ik al zei niets aan de handĀ šŸ™‚


hoi jasper.

ik kreeg vorige week een herrinering dat ik alles nog moest opsturen.

Ā 

m vr gr r sok


Heb je dat track&trace nummer nog dan? Dat is de 3e keer dat ik het noem, als je die nog hebt is er niets aan de hand.


ja die heb ik sorry

Ā 

wil je dat nummer?

Ā 

m vr gr r sok


Nee hoor, je hebt de apparatuur teruggestuurd dus het is zo goedĀ šŸ™‚


Hallo @r sokĀ , vooral het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren. eventueel een digitale kopie hiervan opslaan.

Ā