Skip to main content

Geachte,

Al maanden zit ik zonder thuisinternet.

Denk dat de apparatuur die ik heb verouderd is. Misschien gaat het over die adapterkabel , waarover men praate een tijd geleden.

Hoeveel het mij bekend is, weten ze bij de KPN exact welke aparatuurdelen ik heb, want die vragen ze wel terug als het contract beeindigd is, dus snap niet hun verzoek om iets zelf te moeten cheken via een systeem die mensen alleen gek kan maken...

Mij lukte niet om dat online te regelen en wordt gek van die digitale menager en dergelijke , want die draaien me alleen maar ro d in de cirkels waaruit ik niet kon uitkomen.

Dus. Mijn vragen nu zijn, krijg ik het geld terug voor alle dagen dat ik zonder internet zit, maar wel ervoor betaal ?

Zullen ze bij de KPN kijken en die nieuwe adapterkabel of een monteur op hun eigen kosten naar mijn huis sturen ??

P.s. heb alle andere movelijkheden met aan en uitzetten wel al uitgeprobeerd, en dat is de enige advue die ik via app van u online kreeg.

Een belafspraak maken luke niet, en email van kpn voor een directe communicatie en klacht kon ik nergens vinden. Dus.

Hoop op het snelle regeling van dit probleem ,

Alvast bedankt, 

Het is denk ik verstandig om nog een keer te bellen met de klantenservice 0800-0402 en meteen in te spreken ik wil een medewerker spreken.  Die krijgt u dan ook aan de lijn.

Is er iets veranderd toen je internet uitviel in huis.

heb je glasvezel of een koper verbinding.

welke kleuren hebben de leds op het modem 

Beste ​@S.B. welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en heb je koper of glasvezel?

Wat zegt de storingschecker op jouw adres?

Compensatie kun je aanvragen als er een storing was vanuit KPN en nadat deze weer opgelost is.

Apparatuur is niet zo snel verouderd bij KPN, alleen als je een te oud modem hebt wel of een Motorola tv-decoder.

Ik heb geen verstand van de aparatuur, stuur hier foto's ervan, als dat lukt.

Kpn online zegt dat de storing ligt niet van Kpn tot het adres, maar dat ze zien dat ik geen internet heb. Dus moet aan de aparatuur liggen. Bij restarten de internet lichtje , die wil niet aan blijven... 

Welke LEDlampjes branden of knipperen, en in welke kleur? En waarom ben je er al maanden mee bezig? Als er een monteur was gekomen, mocht dat nodig zijn, had je snel al weer internet gehad.

Zoals ​@Joep1965  schreef even bellen met kpn.

Hallo, wil voor de monteur niet betalen .

Belafsprak maken online lukt niet, 

Email adres zoek ik vind ik niet,

En weet niet zo zeker hoe slim moet ik hiervoor zijn, want vroeger gin zulke dingetjes regelen heel makkelijk.

Als u zelf zo slim bent, geeft u me maar het email adres  van kpn, zodat ik mijn probleem aan ze zelf  schriftelijk kan uitleggen, want dat lijkt me het beste..

KPN is niet bereikbaar per mail, en dat heeft een reden met duizenden berichten per dag die dan steeds weer opnieuw bestudeerd moeten worden, plus dat identificatie per mail onmogelijk is. Dit geldt ook voor andere grote organisaties.

Je kan ze bellen 0800-0402, een terugbelverzoek indienen, chatten met Dot, of via Facebook Messenger benaderen.

KPN laat altijd weten of je wel of niet voor een monteur moet betalen.

Hallo, wil voor de monteur niet betalen .

Belafsprak maken online lukt niet, 

Email adres zoek ik vind ik niet,

En weet niet zo zeker hoe slim moet ik hiervoor zijn, want vroeger gin zulke dingetjes regelen heel makkelijk.

Als u zelf zo slim bent, geeft u me maar het email adres  van kpn, zodat ik mijn probleem aan ze zelf  schriftelijk kan uitleggen, want dat lijkt me het beste..

Een monteur kost alleen geld op het moment dat het probleem wordt veroorzaakt door de klant. Ik citeer:

'’ Is de storing door KPN veroorzaakt? Dan kost de afspraak niets. Is de storing ergens anders door ontstaan? Dan betaal je € 80,- voor de eerste 45 minuten, plus eventuele materiaalkosten. Duurt de afspraak langer, dan betaal je € 20,- extra per kwartier. '’

En betreft de stroomadapter. Dit is alleen bij de Box 12. Via deze servicetool kun je controleren of jouw adapter vervangen moet worden

Hoi ​@S.B. welkom op de KPN Community! Wat een vervelende situatie, zoals je merkt denkt men hier graag even mee. Ik zou de servicetool die Dave noemt ook willen adviseren om te kijken of het puur de adapter is. Mochten de problemen aanhouden dan zou ik toch even bellen zodat er een afspraak voor een monteur kan worden ingeboekt!

Reageer