Skip to main content

KPN wordt 26 januari geïnstalleerd, waardoor ik 10 dagen zonder tv en internet zit. Hoe kan ik dit oplossen?

Goed dat je contact opneemt, @Kpnsut. In deze tijd is het internet niet uit de samenleving weg te denken. Het lijkt me dan ook niet wenselijk om pas op 26 januari diensten te hebben. Ik kan niks beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Gedaan


Bedankt! Kan het zijn dat jouw adres nog een toevoeging heeft? Ik kan op alleen de postcode en huisnummer namelijk geen abonnement op jouw naam vinden.


Ja toevoeging is 7


Mijn oprechte excuses voor de late reactie, @Kpnsut. Jouw bericht is tussen wal en schip geraakt, waardoor ik deze nu pas onder ogen krijg. Mijn antwoord verandert hierdoor niet: helaas gaat het ons niet lukken om jou eerder van diensten te voorzien. Ik moet je daarom vragen toch nog even geduld te hebben.