Skip to main content

Zelfs op 2 of 3 meter afstand is de WiFi van m’n modem zeer slecht en valt soms compleet weg. Om Pathé Thuis te kunnen kijken heb ik zelfs een utp-kabel liggen vanaf m’n modem naar m’n smart-tv. Ik kijk Disney Plus via m’n PS4 maar dat streamt ook al niet. Eindeloze malen dat testje gedaan via uw app maar het blijft zeer slecht. Is mijn modem aan vervanging toe?

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Woltert , welk merk en type modem heb je?

Heb je een koper- of een glas-verbinding?

Heb je de modem of de wifi-instellingen binnen het modem al eens een reset gegeven?

 


Beste Jan, bedankt voor je snelle reactie. Voor zover ik weet hebben ze hier in de straat enige tijd geleden glasvezel gelegd. 
Mijn modem is de Experia Box V8 en ik heb hem meerder malen gereset zonder verbetering.

Via UTP is het allemaal wel te doen maar via WiFi niet.


Hallo @Woltert , sommige Experia V8 beginnen aan het einde van hun latijn te raken inzake de wifi. Het snelste is even bellen, 0800 0402 of chatten of de reactie van een moderator afwachten.

Vul in het privédeel van je profiel vast je postcode/huisnummer is en je klantnummer, dan komt een moderator er op terug.

 


Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, de naam en geboortedatum van de contractant? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwer model modem krijgt @Woltert.  

En welkom op ons Forum trouwens! 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.


Reageer