Skip to main content

Mijn wifi is supertraag. 30 mbit terwijl het traagste abonnement min 50 mbit is. Kan geen persoonlijk contact krijgen met kpn. Heb al 3 keer de wifi laten verbeteren op afstand maar levert geen verbeterd resultaat op. Wat te doen?

Alles boven de 20 is gewoon goed maar wellicht kan het beter. Welke snelheid haal je bekabeld?


Dank Joep. Heb geen idee hoe ik dat moet meten. Alleen mn tv is nog bekabeld


Het je geen laptop die je met de experiabox kan verbinden met een kabel. Alleen dan kan je zien wat er binnenkomt qua snelheid. 


Hi @EricGort, wat balen dat je WiFi trager is :frowning2: Had je de tip van @Joep1965 al uitgevoerd? Je kan de speedtest over een bekabelde verbinding hier doen. Ik hoor graag wat het resultaat is, dan kunnen we dit met elkaar vergelijken. Overigens hebben de abonnementen altijd een 'tot’-snelheid. Dat is bij het goedkoopste abonnement inderdaad 50 Mbit/s. Je kunt dus maximaal 50 Mbit/s halen, als er op je adres een hogere snelheid mogelijk is dan wordt dat afgeknepen naar 50 Mbit/s. Het kan zijn dat er minder dan 50 Mbit/s op je adres beschikbaar is, dan zal je die snelheid halen.Â