Skip to main content

Hallo,

Ik ben al zeker 25 jaar vaste klant met tv ,internet, mobiel,en zakelijk ook nog een alle 3 !

Nu zou het best eens leuk zijn als wij daar ook eens voor beloond zouden worden in de vorm van een leuk kado !

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Dat doet KPN niet. Gelukkig niet. Dergelijke cadeaus zijn meestal toch alleen maar goedkope weggooi prullen. Zonde van het geld en heel slecht voor het milieu. 


Ik kan mij voorstellen van 25 jaar een flinke tijd is. De tijd voor hoge kortingen en dure cadeaus elk jaar is sinds enkele jaren wel voorbij. Wil je flink korting, zal je toch moeten overstappen. Misschien kunt u in het profiel even alle persoonlijke gegevens kwijt. Deze zijn alleen zichtbaar voor medewerkers. Zij kunnen kijken of ze een passend aanbod kunnen doen. Ga er maar niet van uit dat u er echt flink op vooruit gaat. Op dit moment is er een actie voor alle klanten om een zenderpakket drie maanden lang met korting of gratis te proberen. 


Een leuk kado zou ook een maandelijkse korting kunnen zijn. Bel eens met 0800 0402 en vraag eens wat ze voor je kunnen doen.


Ik heb al gebeld de enige optie is een gratis zenderpakket met gay tv en Turkse tv! Sorry daar heb ik geen interesse in 


Een leuk kado zou ook een maandelijkse korting kunnen zijn.

Wat schiet je daar mee op? Dat betaal je gewoon zelf. Moet KPN bij iedereen de prijs 10 euro omhoog doen en dan iedereen 6 maanden 20 euro korting geven? Wat schiet je daar mee op?


 Hoi Allemaal en @Jeroen Ruiter 

Ik kan mij voorstellen van 25 jaar een flinke tijd is. De tijd voor hoge kortingen en dure cadeaus elk jaar is sinds enkele jaren wel voorbij. Wil je flink korting, zal je toch moeten overstappen. Misschien kunt u in het profiel even alle persoonlijke gegevens kwijt. Deze zijn alleen zichtbaar voor medewerkers. Zij kunnen kijken of ze een passend aanbod kunnen doen. Ga er maar niet van uit dat u er echt flink op vooruit gaat. Op dit moment is er een actie voor alle klanten om een zenderpakket drie maanden lang met korting of gratis te proberen. 

Nee dat kunnen ze niet.


 Hoi Allemaal en @Jeroen Ruiter 

Ik kan mij voorstellen van 25 jaar een flinke tijd is. De tijd voor hoge kortingen en dure cadeaus elk jaar is sinds enkele jaren wel voorbij. Wil je flink korting, zal je toch moeten overstappen. Misschien kunt u in het profiel even alle persoonlijke gegevens kwijt. Deze zijn alleen zichtbaar voor medewerkers. Zij kunnen kijken of ze een passend aanbod kunnen doen. Ga er maar niet van uit dat u er echt flink op vooruit gaat. Op dit moment is er een actie voor alle klanten om een zenderpakket drie maanden lang met korting of gratis te proberen. 

Nee dat kunnen ze niet.

Met het passend aanbod bedoel ik een zenderpakket net even een maandje meer of iets dergelijks. Iemand die 25 jaar lid is en nooit wat heeft gevraagd, zullen ze vast niet afschepen. Ik geeft ook geen grote verwachtingen.


Een leuk kado zou ook een maandelijkse korting kunnen zijn.

Wat schiet je daar mee op? Dat betaal je gewoon zelf. Moet KPN bij iedereen de prijs 10 euro omhoog doen en dan iedereen 6 maanden 20 euro korting geven? Wat schiet je daar mee op?

Nou, een leuk kado bijvoorbeeld, wat had je dan in gedachten? Een van de huidige kado’s die ze geven aan nieuwe klanten? Sony koptelefoon, Sonos speaker, 2 Superwifi punten gratis? Die Sony koptelefoon kan je nu voor 199 elder kopen, dus daar heb je al al 46 euro minder. Sonos One speaker? Is nu elders voor 166 euro te kopen, dus daar heb je al 63 euro minder. Die twee Superwifi punten gratis? Heb je ze nodig? Kan je precies hetzelfde met gratis Experia Wifi krijgen. Dus, wat wil je? Puur een kado om een kado te krijgen, of werk je naar minder maandelijkse kosten?

KPN gaat niet zomaar 10 euro bovenop je abonnement doen als er geen reden voor is of als het niet iets is dat door jou geïnitieerd is. Mevrouw geeft ook aan dat ze meerdere pakketten bij KPN heeft, dus waarschijnlijk al geniet van combi kortingen. Dus 20 euro per maand voor 6 maanden geeft je 120 euro korting op je jaarprijs. Van die 120 euro kan je jezelf een kado geven die je echt wilt en nodig hebt.

En waarom wordt er pas na 25 jaar gevraagd om korting, waarom niet het 5e jaar, of 10e, of 15e, of 20e, of 21e? Ga eens in gesprek met de juiste afdeling binnen KPN en kijk wat er allemaal mogelijk is. Ik ga binnenkort mijn 3e jaar in met KPN en ben tot nu zeer tevreden met de service en kwaliteit én het verlengaanbod. Vragen, vragen, vragen. Kan je het niet of kom je er niet uit? Stap dan over en geniet van een leuk “kado” elders en kom volgend jaar weer terug naar KPN voor de kado die dan geldt.


 Hoi Allemaal en @Jeroen Ruiter 

 

Ik kan mij voorstellen van 25 jaar een flinke tijd is. De tijd voor hoge kortingen en dure cadeaus elk jaar is sinds enkele jaren wel voorbij. Wil je flink korting, zal je toch moeten overstappen. Misschien kunt u in het profiel even alle persoonlijke gegevens kwijt. Deze zijn alleen zichtbaar voor medewerkers. Zij kunnen kijken of ze een passend aanbod kunnen doen. Ga er maar niet van uit dat u er echt flink op vooruit gaat. Op dit moment is er een actie voor alle klanten om een zenderpakket drie maanden lang met korting of gratis te proberen. 

Nee dat kunnen ze niet.

Met het passend aanbod bedoel ik een zenderpakket net even een maandje meer of iets dergelijks. Iemand die 25 jaar lid is en nooit wat heeft gevraagd, zullen ze vast niet afschepen. Ik geeft ook geen grote verwachtingen.

Schrijf dat dan ook op @Jeroen Ruiter Want met de zin "kijken of ze een passend aanbod” suggereer je meer dan ze kunnen doen ' De moderatoren op deze site.
Zet gewoon neer wat ze kunnen verkrijgen, of ben ik nu weer zout op slakjes aan het leggen ? :joy:


Ik zal er de volgende keer op letten @genetic. Fouten maken we gelukkig allemaal.


@AVRT Vragen, vragen, vragen? Je bedoelt zeuren  zeuren, zeuren. Wie denk je dat die korting betaald joh? Dat zijn de andere klanten. En als die korting gewoon geïnvesteerd wordt in het netwerk dan hebben we straks allemaal glasvezel. En als je graag voor een dubbeltje op de eerste rang rang wil zitten stap dan gewoon over. 


Vragen, vragen, vragen? Je bedoelt zeuren  zeuren, zeuren. Wie denk je dat die korting betaald joh? Dat zijn de andere klanten. En als die korting gewoon geïnvesteerd wordt in het netwerk dan hebben we straks allemaal glasvezel.


Jammer dat de wereld niet zo in elkaar zit. En tja, betalen doen wij uiteindelijk toch allemaal met onze belastingcentjes? Als ik een korting krijg en jij moet er voor betalen, dan is dat toch maar zo. Jij kiest er voor of je ook iets geregeld wilt krijgen of niet - ga er maar niet vanuit dat ze jou benaderen en je iets aanbieden. Je hoeft niet te zeuren als je het netjes vraagt en dit ook bij de juiste afdeling doet. Succes ermee, of zoek een andere provider als je niet tevreden bent. Zal trouwens hetzelfde zijn bij welke provider je ook zit. My two cents.


Hi @Carolien 67, begrijpelijk dat je even aan de bel trekt! Ik snap dat je je oriënteert op een voordelig abonnement wat bij je wensen past. Ik zie dat je op dit moment een Alles-in-1 Standaard-abonnement hebt, dat is een oud type abonnement. Hierin zit nog gratis Spotify Premium ter waarde van € 9,99. Mocht je over willen naar een Hussel-abonnement, dat is een nieuwer type abonnement, dan vervalt gratis Spotify Premium. Ik zie dat je nu € 99,24 per maand betaald. Als ik je abonnement omzet naar Hussel dan betaal je € 95,48 per maand. Je kan je daarbij ook nog aanmelden voor Entertaimentvoordeel, dan krijg je € 5,- korting. De maandprijs wordt dan € 90,48. Dat is al wat minder dan je nu betaalt! Let wel op: dit is dus zonder Spotify Premium. Als je dit wilt behouden dan betaal je hiervoor € 9,99 per maand. Dan kom je uit op € 100,47 waardoor je dus duurder uit bent dan met je huidige abonnement. Mocht je Spotify Premium niet gebruiken, dan is een overstap naar Hussel 50 Mbit/s het overwegen waard.