Skip to main content

Hoi,

 

Ik denk erover om alleen internet af te nemen bij KPN. Ik zie dat het mij 44 euro per maand gaat kosten. 

Bij T Mobile bieden ze dat aan voor 35 euro per maand en de eerste zes maanden voor 30. En ook voor meer MB, 100 vs 50. 

Ik ben tevreden over KPN, maar dat maakt het toch ook lastig om trouw te blijven. Ik denk aan overstappen. Kunt u mij overhalen om te blijven?

Hoi @marvin de zoveelste ,

Internet only (100MB) is momenteel 42,50 in de huidige abonnementsvorm, je benoemd denk ik de oude abonnementsvorm(Hussel 50MB).

T-mobile is voor internet only inderdaad goedkoper.Je kan de afdeling opzeggingen bellen om internet only a 42,50 af te sluiten en te vragen naar korting.Wellicht is er korting mogelijk.Dan kan je erover nadenken welke keuze je maakt.


Trouw zijn aan KPN word in een beperkte mate beloont.
Als het puur om de kosten gaat elk jaar wisselen tussen internet providers zorgt ervoor dat u als nieuwe klant word gezien. Hierdoor komt u dan in aanmerking voor de dan geldende acties voor nieuwe klanten. Wanneer mogelijk dan wel kiezen voor providers die via een andere drager (bijvoorbeeld DSL, coax, glasvezel) /netwerk (bijvoorbeeld KPN, Ziggo, Delta, T-mobile) leveren om zo een overlapping te hebben met 2 providers i.p.v. de kans op geen provider.

Wisselen tussen providers is meer werk dan bij één provider te blijven.
Wisselen tussen providers kan je voor jezelf makkelijker maken door zo min mogelijk afhankelijk te zijn van de diensten van een provider. Gebruik bijvoorbeeld niet de provider specifieke email adres. Gebruik bijvoorbeeld een Gmail en/of een Microsoft email adres.


Goedemorgen @marvin de zoveelste en welkom hier op ons forum :)
Ik zie dat je al goede reacties vanuit de community hebt ontvangen! Nu is KPN ook geen prijsvechter, ook nooit geweest. Puur op basis van prijs kan ik dan ook niks doen om je over te halen bij KPN te blijven. Uiteraard hoop ik wel dat je ons trouw blijft, begrijp me vooral niet verkeerd. Laat je ons nog weten wat je uiteindelijk beslist?