Skip to main content
Antwoord

Ik wil een vergoeding voor het niet kunnen aansluiten van internet en tv na een verhuizing

• November 10, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil graag een vergoeeding ivm geen internet en tv na onze verhuizing.

Vanaf 3 november zou ik internet kunnen ontvangen op ons nieuwe adres, helaas werkt het nu nog steeds niet. Afgelopen zaterdag zou er een monteur komen om ons probleem op te lossen, helaas 2 minuen voor de afspraak werd ik gebeld dat de monteur niet kwam. als het goed is komt er vandaag een monteur. helaas heb ik nu nog niemand gezien.

Ik wil graag gecompenseert worden voor de dagen dat ik niet mijn werk kon doen.

Hanna

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@HannaVdBerg85, balen dat je zonder dienst zit na de verhuizing! Hopelijk heeft de monteur je op 10 november nog wel weer kunnen aansluiten.

Ik begrijp ook heel goed dat je graag een vergoeding wilt. Alleen een vergoeding voor de dagen dat je niet hebt kunnen werken, kunnen we niet bieden. Maar je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. We kunnen dus wel de abonnementskosten van de dagen waarop jij geen internet hebt gehad, vergoeden.

Deze kan je aanvragen via de klantenservice als je weer internet hebt, zoals ​@JanD ook al aangeeft. We weten dan precies hoeveel dagen jij geen internet hebt gehad en kunnen daar een gepaste vergoeding tegenover zetten. Maak even een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 10, 2025

Beste ​@HannaVdBerg85 een vergoeding kun je pas aanvragen nadat de ‘storing’ is opgelost.

Dus stel dat je vandaag wel internet hebt, dan heb je 7 dagen zonder internet gezeten en krijg je theoretisch 7/30 van de maandkosten van een internetabo, een paar euro dus.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hallo ​@HannaVdBerg85, balen dat je zonder dienst zit na de verhuizing! Hopelijk heeft de monteur je op 10 november nog wel weer kunnen aansluiten.

Ik begrijp ook heel goed dat je graag een vergoeding wilt. Alleen een vergoeding voor de dagen dat je niet hebt kunnen werken, kunnen we niet bieden. Maar je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. We kunnen dus wel de abonnementskosten van de dagen waarop jij geen internet hebt gehad, vergoeden.

Deze kan je aanvragen via de klantenservice als je weer internet hebt, zoals ​@JanD ook al aangeeft. We weten dan precies hoeveel dagen jij geen internet hebt gehad en kunnen daar een gepaste vergoeding tegenover zetten. Maak even een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Messenger, Bluesky of X.