Skip to main content

Goedenavond,

Ik vraag vergoeding aan na 5dg. géén werkende internet en kan maar 3dg. terugvragen volgens KPN vergoedingssysteem. Ook in chat is dit niet mogelijk maar er wordt wel bevestigt dat ik 5 dg. geen bedraad internet had en daarmee dus onvolledige service had. FYI: heb alleen een internet abonnement.

In klantenservice chat kwam ik al snel niet veel verder. Medewerker (naam bekend) dacht dat het met het noodpakket te maken zou hebben?¿? Moest maar een "klacht" indienen voor de vergoeding en kreeg een link.

 

Werd daarna zelfs beweerd dat ik KPN voor "boeven" uitmaakte...:shrug:  Nogmaals uitdrukkelijk... dit heb ik niet gedaan!

 

Informeerde alleen naar de 5dg/30dg*maandabonnement vergoeding i.p.v. de 3dg/30dg*maandabonnement via chat. Waar ik volgens dit KPN forum ook recht op heb. En dit dekt niet eens de gemaakte onkosten, waar ik ook geen probleem van heb gemaakt! (Transcript kan ik evt overleggen maar vind ik niet netjes hier te posten) Adviseer webcare team echt dit transcript wel te lezen.

 

Klachten Chat werd afgesloten zonder ook maar 1 reactie... (transcript kan ik evt overleggen, inclusief naam medewerker) Dus ook hierlangs geen weg naar een passende oplossing.

 

Hoe kan ik dit probleem opgelost krijgen?

 

PS. Uit nog eerdere chat met Julyet, top geholpen (!):thumbsup: ,(transcript overlegbaar) is mij te kennen gegeven dat ik nog geïnformeerd wordt hoe ik het "noodpakket" kan terugsturen. Daar ik de retour instructies per ongeluk in de doos heb gedaan voor deze dicht te plakken. Is er bekend wanneer ik hier bericht van krijg? Of kan ik dit langs deze weg alsnog krijgen?

Hi @Uhuh ,

 

Begin meteen even bij je laatste stukje tekst, daar kom ik niet helemaal uit. Wat bedoel je met: 

 

“Daar ik de retour instructies per ongeluk in de doos heb gedaan voor deze dicht te plakken.”

Als je wilt weten waar je het noodpakket naar terug kunt sturen is dat naar het volgende adres:

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alpen aan de Rijn.

 

Verder: hoe heb je de aanvraag gedaan voor de vergoeding? Alleen via de klantservice of heb je het ook al via dit formulier gedaan?

Als we kunnen zien hoe lang je geen diensten gehad hebt vergoeden we dat aantal dagen van je diensten namelijk :slight_smile: .


Reageer