Skip to main content

Een huis gekocht, blijkt dat er geen kpn kastje meer aanwezig is in de woning. Ik kpn gebeld dat komen we gratis voor u herstellen mevrouw.

factuur is het toch in rekening gebracht a 75 euro. Ik bel met de klantenservice die zegt ja dit is betaald, ik zeg nou als er geen kastje is dan is het gratis.

wie heeft er nu gelijk? En kan ik dit aanvechten? Ik ben het er niet mee eens. 

Beste @Ann83Wth, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Nog eens bellen met 0800-0402 is vaak de beste optie in dit soort gevallen. Via het forum heb je vooral contact met andere klanten. Moderators van KPN zijn ook aanwezig als je er met de community niet uitkomt. Begrijp ik dat je wel voor akkoord getekend hebt, bij de monteur? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag even met je mee,


Ik heb gebeld en zij zeiden dat ik het echt moet betalen…


Ben je klant van KPN en heb je van een verhuisregeling gebruik gemaakt? Of ligt het anders?

 

 


Ik heb gebeld en zij zeiden dat ik het echt moet betalen…

@Ann83Wth , je trof in je nieuwe huis geen KPN kastje aan. Heb je een glasvezel aansluiting dan moet je een NT (Network Termination) kastje hebben, dan heeft deze er waarschijnlijk wel gezeten. Heeft de vorige huiseigenaar het kastje gesloopt en meegenomen? Deze is eigendom van KPN (de provider) en zal, denk ik betaald moeten worden als er een nieuwe geplaatst moet worden.   


Nee geen glasvezel, ja ik denk dat vorige eigenaar heeft weggehaald, maar ja kan ik niet bewijzen natuurlijk. Ja ik ben klant van kpn en nee geen verhuisregeling dacht ik. Gewoon nieuw adres doorgegeven….


@Ann83Wth , hierboven vraagt @Marcia_ van KPN om je forum profiel in elk geval aan te vullen met je adres, telefoon- en klantnummer. Pas dan KPN via dit medium iets voor je doen. Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of je op dit moment wèl of geen werkende glasvezel verbinding hebt. 

Als KPN je installatie compleet heeft moeten maken vanwege 'ontvreemde' componenten zijn de kosten normaal gesproken voor de huidige klant of de voormalige bewoner. Enige vorm van coulance is KPN in dit soort situaties echter niet vreemd, dus wie weet,🤞🤞 😉 .