Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag geen connectie meer met KPN, inmiddels 4 personen gesproken van de klanten service en een monteur in huis gehad. Conclusie KPN heeft ons afgesloten voor dat het nieuwe abonnement actief was. Inmiddels weer iemand van de klanten service gesproken en die kan ook niks beteken 😡 .

Wat is er in vredesnaam aan de hand ????

Hoe kan het dat in deze tijden KPN niet eens een omzetting goed kan verwerken???

Inmiddels extra kosten moeten maken om thuis te kunnen werken, colleges te kunnen volgen, zoom en team gesprekken te voeren.

Ik begin nu toch zo langzamerhand me geduld te verliezen met KPN.

Hi mookio, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand. Ga jij naar een nieuwe provider en hebben wij je aansluiting te vroeg opgezegd? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 
 


@Alex_P  ingevuld wat ik weet


Het verhaal is zo, wij hebben interactieve tv van jullie, vorige week digitenne om laten zetten naar interactieve tv met twee Wi-Fi punten, zaterdag de Expedia box uitgezet, de Wi-Fi punten aangesloten Expedia box weer aangezet en nul, noppes, niks, nada meer, geen connectie meer, verschillende malen gebeld, maandag een monteur over de vloer gehad en die kon mij vertellen dat er te vroeg is afgesloten en dat het nieuwe abonnement pas dinsdag inging. Maar tot nu toe nog steeds niks, nada, noppes.


Hi! Bedankt voor je gegevens. Wat gek dat je ineens geen verbinding meer hebt en dat de monteur dit niet heeft kunnen oplossen. Er is vast meer aan de hand. Wat dit precies is, kan ik helaas niet zeggen. Er is al een ticket ingediend door de monteur om dit nader te laten onderzoeken. Je wordt door de backoffice teruggebeld over de status van dit ticket. Ik ga ervan uit dat je morgen wordt gebeld over de status en het vervolg hieraan. 
Helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten:slight_frown:. Hebben jullie 06-nummer bij ons, die op dit moment nog niet gekoppeld zijn aan het vaste abonnement? 


@Lisa geen gsm bij jullie, vreemd verhaal hoor, 's morgens niks aan de hand, router uit en aan en ineens is er totaal geen connectie meer.


Hallo ??????

Backoffice ????

Het is inmiddels dag 5 !!!! En het werkt nog steeds niet !!!!

Wat gaan we hier nu aan doen dan ???

De verrekening van alle extra kosten die ik nu moet maken om online te zijn tot het opgelost is, is natuurlijk wel voor KPN straks !!

 


Hi Mookio, we zijn je zeker niet vergeten hoor. Onze technische mensen zijn hier volop mee bezig om het op te lossen, nog even geduld alsjeblieft. 


@Alex_P niet persoonlijk naar jou toe hoor maar het is toch van de zotte dat KPN in deze tijden van covid-19, thuiswerken, thuis college volgen, online boodschappen, etc. Het niet voor elkaar krijgt om hun klanten online te houden (al 5 dagen). 

Of ben ik nu heel onredelijk ?


Onredelijk wil ik het niet noemen, maar van de zotte ook weer niet. Juist in deze tijden waarin ons netwerk flink wordt belast zetten we alles op alles om iedereen online te houden. En hoewel dit hier misschien niet zichtbaar is, ook in dit geval wordt er achter de schermen aan gewerkt. Ik vat het zeker niet persoonlijk op. 


Update: ik heb zojuist bericht gehad dat we een monteur kunnen inplannen en samen met Mookio dit gedaan. Laat me hier morgen het simkaartnummer weten zodat we in de tussentijd alvast data kunnen aanvullen.


@Alex_P pakketje binnen,  sim 8*************3

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Alex_P het werkt 👍digitenne geeft alleen npo 1,2 en 3 kunnen we hier nog iets mee ?


@mookio Dat zouden we inderdaad moeten kunnen oplossen. 

Zou je voor mij het CAS-ID van de Digitenne ontvanger willen invullen in je forumprofiel? Deze vind je op de sticker onderop de ontvanger en deze begint meestal met een 4 of een 7. 

Zodra ik deze gegevens heb kan ik aan de slag! 


@Alex_P 

Alles werkt weer 👍stuur het noodpakketje van de week weer terug, nu hebben we alleen nog de extra gemaakte kosten om online te zijn in de eerste dagen,  hoe gaan we dit afhandelen?

 


Heel fijn dat het allemaal weer werkt @mookio :blush:

Ik kan geen extra gemaakte kosten vergoeden, maar kan er wel voor zorgen dat je in ieder geval de abonnementskosten over de periode dat het niet werkte weer van ons terug krijgt. 

Voor zover ik begrijp hebben jullie zonder diensten gezeten van de 7e tot en met de 14e, klopt dat?


@Maja_  sorry ???

Dat is niet de afspraak, abonnement kosten is niet eens de vraag of die vergoed worden maar meer dan logisch !!! Afspraak was dat de extra kosten (€.30,-) die gemaakt zijn om online te zijn (om college te volgen, thuis werken, etc.) vergoed worden door KPN, kpn is namelijk de verstoorder in dit geval.

Dus.... vergoeding van niet gebruikte abonnement kosten en gemaakte extra kosten.


Even als afsluitend bericht voor de Forum bezoekers. De credit is inmiddels verwerkt in het systeem. Het bedrag kan Mookio verwachten op de eerstvolgende factuur.:v:


Reageer