Skip to main content

Op 18-11-2020 telefonisch abonnement gewijzigd (van ex-Telfort naar KPN glasvezel en tv). Op vrijdag 20-11-2020 een bevestiging ontvangen met een overeenkomst.

De overeenkomst was echter niet correct. Ik zou na 6 maanden € 10 per maand meer moeten gaan betalen dan hetgeen telefonisch besproken was. Overigens is hetgeen telefonisch is afgesproken ook hetgeen ik zag als ik een aanvraag via de website zou doen.

Telefonisch contact gehad met KPN medewerkers. De medewerkers konden zien dat er inderdaad iets mis is gegaan met de overeenkomst. De overeenkomst zou worden aangepast. Echter tot op heden nog geen nieuwe overeenkomst ontvangen.

Ik zou wel graag voor de ingangsdatum zeker weten of de overeenkomst inderdaad is aangepast. 

 

Op 18-11-2020 heb ik tijdens het telefoongesprek gevraagd om een ander modem. Mijn oude Experiabox v8 gaf regelmatig problemen. Daarnaast lijkt dit modem ook niet probleemloos te werken met Superwifi. 

De (erg aardige) mevrouw heeft e.e.a. nagezocht. En mijn modem mocht worden vervangen. Ze mocht zelfs het nieuwste KPN modem sturen! Daar was ik uiteraard erg blij mee!

Het modem kon direct verzonden worden en ik kon het al op 19-11-2020 ophalen (omruilen tegen het oude modem). 

Tot mijn verbazing ontving ik niet het (beloofde) nieuwe KPN box 12 modem, maar een Experiabox v10. Vergeleken met mijn oude Experiabox een erg groot en log apparaat.

Als direct was aangegeven dat ik dit modem zou krijgen, dan zou ik dat prima hebben gevonden. Het werkt tot nu toe prima.

Echter, er was toestemming om mij het nieuwe KPN box 12 modem te sturen. Blijkbaar heeft iemand in het verzendproces bedacht dat dit toch niet goed was. 

Dit voelt wel een beetje als: het is toch al een klant (een ex-Telfort klant zelfs), deze hoeft niet het nieuwste modem te krijgen. 

Lang verhaal. Ik ben benieuwd wanneer ik een nieuwe overeenkomst kan verwachten. 

 

Wees blij dat je een v10 hebt gehad. Het beste modem wat kpn ooit heeft gehad!!


Hi @HeFo, welkom op het Forum! Wij zijn altijd verplicht klanten te voorzien van een werkend modem. Het ligt bij zo'n omruiling vaak aan de voorraad die we nog hebben van onze modems. In dit geval was de voorraad van onze BOX 12 laag, dat is de reden dat je een V10 hebt ontvangen. Daarnaast ben ik het volledig met @Joep1965 eens! 


Wees blij dat je een v10 hebt gehad. Het beste modem wat kpn ooit heeft gehad!!


Bijna, Het modem die gebruikt werd voordat de Experia boxen kwamen was beter dan alle Experia boxen bij elkaar, maar van alle nu nog bruikbare KPN boxen is de V10 met kop en schouders de beste.


Reageer