Skip to main content

Wij hebben in ons dorp glasvezel van Delta. Daarop overgaan betekent mijn lang bestaande mailadres opgeven. Ik wil graag glasvezel van KPN. Is er een soort wachtlijst? Of een overzicht wanneer KPN glasvezel gaat aanleggen? 

Nee. Providers maken hun plannen niet ruim van te voren bekend. De concurrent wijzer maken is geen goed idee.
 

U kunt echter uw KPN e-mail adressen behouden met een e-mail only abonnement. Dat kost EUR 7,50 p/m. Bel dan 0800 0402. Let goed op dat u bij de opzegging van uw KPN abo bevestigd krijgt dat het omgezet wordt naar e-mail only. Achteraf kan dat nl. niet meer geregeld worden.


Ik begreep uit telefonisch contact met KPN dat ik me ook ergens kon inschrijven. Bij voldoende personen zouden deze de optie krijgen om glasvezel via KPN te krijgen. De naam van de website ben ik helaas vergeten. Hebben jullie die voor me?


U kunt u inschrijven op http://kpnnetwerk.nl voor de nieuwsbrief. Maar dat heeft geen invloed op hoe snel er bij u glasvezel aangelegen word.


Hallo @Abacadabra via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer zien of er (binnenkort) glasvezel op jouw adres komt. 

Via onderstaande link kun je ook zien wat er (binnenkort) bij jou beschikbaar is:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

Succes

 


Die link is bekend. Dat bedoelde ik niet. KPN verwees me naar een site om me op aan te melden. Zodat je mee kan doen met andere aanbieders voor glasvezel, zoals KPN. Aan je antwoord heb ik helaas niets ;-)

Kan je het navragen?


Zo'n site kennen wij niet. Althans... niet voor als er nog helemaal geen plannen zijn. Als er wel plannen zijn in een bepaalde regio of wijk om daar glasvezel aan te leggen, dan kunnen de bewoners zich aanmelden. Daarvoor word dan een bepaalde site geopend. Maar bij u zijn nog geen plannen begrijp ik. Dus voor u is dat niet van toepassing. 


Ok. Jammer dat ik toen de websitenaam niet heb genoteerd die een KPN-collega me had vermeld. Ik had het hier aan de inwoners willen doorgeven, zodat meerderen bij KPN konden blijven. Gemiste kans!


Ok. Jammer dat ik toen de websitenaam niet heb genoteerd die een KPN-collega me had vermeld. Ik had het hier aan de inwoners willen doorgeven, zodat meerderen bij KPN konden blijven. Gemiste kans!

Een website zoals u noemt bestaat niet, kpn wilt heel Nederland verglazen en heeft niet de eis dat een X aantal bewoners van een dorp/stad mee doet. Andere glasvezel aanbieders hebben wel pagina's om in te schrijven volgens mij. U komt vanzelf aan de beurt.