Skip to main content

Wanneer krijg iedereen een nieuwe KPN app omgeving ?

 

Bij sommige gebruikers toont deze de nieuwe omgeving en bij andere gebruikers de oude omgeving.

 

Is er al zicht wanneer deze voor iedereen de nieuwe omgeving krijgt ?

Het betreft de mijn KPN app omgeving.


Gewoon updaten tot de laatste versie.

Let wel, misschien is een “laatste update” niet eens mogelijk door gebrek aan ondersteuning van verouderde versies Android die op een bepaald apparaat mogelijk zijn??
Dus dan houd het op een gegeven moment vanzelf op, en blijf je met verschillen zitten.


Gewoon updaten tot de laatste versie.

Je kunt wel de laatste versie hebben, maar dat betekent nog niet dat je op de nieuwe back-end aangesloten bent.

Ook ik heb de laatste versie van de app maar zie gewoon nog de oude layout.


@Babylonia Ik heb het gezien dat ook toestellen die nog wel ondersteuning krijgen dat ook niet allemaal hebben. Toestellen die geen ondersteuning krijgen moeten vervangen worden door een nieuwere die nog wel ondersteuning krijgen.

 

@wjb Ik heb gemerkt dat als je 500 of 1000 Mbits hebt dan krijg je de nieuwe layout en als je 50 / 100 of 200 Mbits hebt dan moet je het doen met de oude layout (een 2 deling zeg maar) en mijn punt is wanneer krijg iedereen de nieuwe layout ?


Laat maar op mijn nieuwe toestel geeft deze een nieuwe layout weer en op de oude toestel geeft deze een oude layout weer.

 

Heeft denk ik met het toestel te maken dat nog de volledige ondersteuning ontvangt of een toestel de ondersteuning binnenkort stopt of helemaal is gestopt met de ondersteuning.


Hierbij moet je kijken of er nog IOS / Andriod updates nog krijgt en voor hoe lang nog van het toestel dat je beschikt dat kan je checken bij de fabrikant die de ondersteuning geeft.


Heeft denk ik met het toestel te maken dat nog de volledige ondersteuning ontvangt of een toestel de ondersteuning binnenkort stopt of helemaal is gestopt met de ondersteuning.

Hier op zowel mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7) als op mijn OnePlus 5T (Android 10) nog de oude layout.

Dit heeft overigens niets te maken met het toestel. Ik heb deelgenomen aan de pilot voor de nieuwe mijnKPN app en die draaide op beide toestellen probleemloos.

 


En waaraan kan je zien of je een nieuwe of oude lay-out hebt?


En waaraan kan je zien of je een nieuwe of oude lay-out hebt?

 


Oh, ik ben kennelijk even helemaal in de war :astonished:

Ik dacht dat het te maken had met de “IPTV” app.
Maar het gaat kennelijk om een   “Mijn KPN” app.


Is er al enige zicht wanneer iedereen de nieuwe layout krijg (oude layout vervangen door de nieuwe) ?

En waarom is er een 2 deling een nieuwe en een oude layout ?

KPN kan je daar antwoord op geven ?


Reageer