Skip to main content

Hallo, ben een beetje in de war ik zou 19-11-2020 aangesloten worden ik bezig geweest en dacht toch wat fout te hebben gedaan dus gebeld met KPN ik werd geholpen modem gereset enz volgende dag nog niks kreeg te horen dat ik de 24ste zou worden aangesloten zelfde frustratie 2 keer bij de chat service weggedrukt door medewerker oke dan maar bellen onder tussen zal iedereen mij nu wel kennen want niet echt vriendelijk werd mij medegedeeld dat ik ja de 25ste kon aansluiten ik deze medewerker gevraagd of hij even wou kijken naar wat er allemaal beschreven was over de andere dagen hij zei mij echt dus morgen de 25ste anders had de KPN een probleem nou ik heb het idee dat ook morgen ik nog steeds niet verbonden ben met de KPN kan ik dan alles eventueel nog terug sturen en ergens anders een wel verbonden abonnement afsluiten BTW ook in mijn contract staat de 19de en op die dag kreeg ik ook een sms dat ik kon aansluiten kan nou aub iemand mij gewoon eens vertellen wat hier nu aan de hand is ik ben hier door echt gestrest geraakt ik had dit gedrag nooit verwacht bij zo'n groot bedrijf en waarom ik begin te denken dat dit een pest actie is 

Vriendelijke groet, Jeannette

Hoi @Jeaj, welkom op het forum! Vervelend om te horen. Hoewel het misschien zo voelt, kan ik je garanderen dat we je niet willen pesten. Ik ga m’n best voor je doen! Om je te kunnen helpen heb ik wel je contact gegevens nodig. Zou je die hier nog even in kunnen vullen en het laten weten als dit gebeurd is?


Reageer