Mijn vader is overleden, maar mijn moeder woont nog op het adres. De aansluiting staat op naam van mijn vader. Nu kan ik het abonnement overzetten op naam van mijn moeder, maar krijg je dan ook de voordelen die een nieuwe abonnee krijgt (50% korting 12 maanden)? Anders kan ik dus beter het abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten voor mijn moeder. Of evt, opzeggen en een abonnement bij andere goedkopere provider afsluiten.Â
Gecondoleerd met het verlies van je van vader en veel sterkte toegewenst.
KPN heeft een speciale nabestaandendesk die je met raad en daad terzijde kunnen staan, onderstaand de contactgegevens:
https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden
Succes.
Â
Gecondoleerd met je vader.
Als antwoord op je vraag, als je contract overname doet krijg je niet de voordelen van nieuwe klanten.
De voorwaarden van het huidige contract blijven hetzelfde, maar dan onder je moeders naam.
Als het je echt om de korting te doen is, zal je het contract moeten opzeggen zoals
Ben wel benieuwd of je de korting dan wel krijgt. Zover ik weet alleen voor nieuwe klanten die in het afgelopen jaar geen kpn hadden. Of dat per adres of per naam is weet ik niet. Maar verwacht per adres, anders zou je ieder jaar van naam kunnen wisselen met partner of zo...
afgelopen jaar geen kpn
Hallo
Â
Ben wel benieuwd of je de korting dan wel krijgt. Zover ik weet alleen voor nieuwe klanten die in het afgelopen jaar geen kpn hadden. Of dat per adres of per naam is weet ik niet. Maar verwacht per adres, anders zou je ieder jaar van naam kunnen wisselen met partner of zo...
Gaat op naam en bankrekening gok ik, adres kan niet omdat dan nieuwe bewoners nooit in aanmerking zouden komen voor de acties.
Goedemorgen
Zoals JanD hierboven al schrijft hebben we hiervoor de nabestaanden afdeling. Je kunt hierover het beste ook contact met hen opnemen.
Sterkte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.