Skip to main content

hi,

Elke dag valt om 16.00 de wifi weg voor een paar minuten en start dan uit zichzelf weer op. Ik doe helemaal niets, geen restart of wat dan ook. 

Erg vervelend, zeker als je in een presentatie zit virtueel met thuiswerken. Ik las op een oud onderwerp dat het aan de software kan liggen, maar dit probleem heb ik eigenlijk al sinds 1.5 of 2 jaar. Ik werk niet elke dag thuis, vandaar dat ik er tot nu toe nog niets over heb gezegd, maar het is wel vreemd. Wat kan ik doen? Restarten heb ik al een paar keer gedaan. 

 

Hallo @Annemieke Vos welk merk en type modem heb je en heb je een glas- of een koperverbinding?

Professioneel werken doe je bij voorkeur bekabeld, veilger, stabieler en sneller.

 

 


Hi, ik heb de experia V10 en we hebben nog koper. 

Zojuist ook weer weggevallen. 16.00 uur precies. 

 

 

Groet, 


Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Zou ook een probleem met interferentie kunnen zijn maar ook bijvoorbeeld met DFS waarbij radarverzoeken voor gaan op wifi (conform wetgeving en wifi-standaarden). 


Nee, heb draadloze versterkers waarvan 1 is bekabeld


Elke dag om 4 uur? 


Werkt u via WiFi? Probeer dan eens een paar dagen bekabeld te werken. Dan weet u of het echt alleen aan de WiFi ligt of dat de hele verbinding wegvalt.


Goedemorgen @Annemieke Vos en welkom hier op ons forum!

Dat lijkt me knap irritant dus goed dat je dit aankaart. Zie dat (o.a.) @Nick83 al een goede tip geeft door een paar dagen bekabeld te werken. Daarmee zouden we al de nodige zaken uit kunnen sluiten. Als jij die mogelijkheid hebt dan zien we je bevindingen natuurlijk graag tegemoet.

 

 


Ik zal bekabeld gaan werken, hoewel dat zeker een uitdaging gaat worden! Ik zal het laten weten. 

 

Groet, 


Ik zal bekabeld gaan werken, hoewel dat zeker een uitdaging gaat worden! Ik zal het laten weten. 

 

Groet, 

Dan zien we je bevindingen graag tegemoet @Annemieke Vos!