Skip to main content

Sinds 2 weken valt internet steeds uit. 

Ik heb al via de chat en telefonisch contact gehad met KPN, maar geen oplossing.

Wat gedaan is:

SSID namen van 2.4 Ghz en 5 Ghz aangepast

Reset Experia v10A box

Reset op afstand

Diverse malen doorlopen van de wifi manager. Er wordt voldoende snelheid gemeten, rond 50.

 

Telefonisch contact gehad, maar ik kon verder niet geholpen worden, behalve door een monteur te laten komen.

Wie heeft nog tips?

Met het wifi netwerk maken alleen een pc, een tablet en een telefoon verbinding. 

Er is niets veranderd in de afgelopen 2 weken. 

 

Goedemorgen @Til33 en welkom hier op het forum :)

Excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Maar goed dat je je probleem hier kenbaar maakt. Je hebt zelf al het nodige geprobeerd alleen jammer dat het probleem hiermee niet is verholpen. Ik wil in ieder geval alvast je verbinding eens doormeten tot aan de Experia Box. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens met je mee gaan kijken om vanuit daar verder te kijken wat hier moet gebeuren!


Ik heb het ingevuld. Problemen blijven onverminderd doorgaan. Vooral op laptop, vaker en langdurig internet weg. Alleen opnieuw opstarten helpt dan. Bij mobiel heel wisselvallig. 


ik vind het echt heel vervelend dit. Ik heb nu al een maand geen wifi. De enige manier dat ik stabiel online kan, is met een kabel. Ik word er boos van dat ik een product afneem, ervoor betaal, het nu niet meer werkt, zonder dat er iets veranderd is en dat de klantenservice en chat zeggen: 'oh maar daar kunnen wij niets aan doen. Je mag zelf een monteur betalen.' 

Graag een oplossing.

 


Bedankt voor het invullen van je profiel :)

 

Ik heb je verbinding doorgemeten (tot aan de Experia Box) en dat gedeelte ziet er goed uit; er komt voldoende snelheid binnen (ruim 100 Mbit/s) en de lijn is stabiel. Dat stukje kunnen we in ieder geval uitsluiten als boosdoener. Ik wil je daarom adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoert. Je dient de Wi-Fi Manager 2 x volledig te doorlopen en wanneer er vervolgens een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je een gratis oplossing aangeboden in de vorm van een Wi-Fi monteur of een setje KPN Experia Wi-Fi (versterkers). Wil je me laten weten wat hier uit is gekomen? Dan kunnen we, indien nog nodig, vanuit daar weer verder gaan kijken!


Ga ik doen 


Super, dan zie ik je bevindingen graag tegemoet!