Skip to main content

Ik heb sinds een week glasvezel van KPN. En tijdens het online gamen valt het internet uit. Ik heb het bedraad naar de modem. En binnen 30 seconde heb ik dan weer internet. Ik heb de hard reset en de reset via de kpn website geprobeerd maar het mag niet baten. Wat kan ik nog meer eraan doen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Chuy

Wat heb je voor modem ?

Gebruik je ook nog een switch tussen je modem en gameconsole ?


Nee, ik heb een kabel lopen van de modem naar de ps4. Op de doos staat pack kpn box 12 - sagemcom.


Nee, ik heb een kabel lopen van de modem naar de ps4. Op de doos staat pack kpn box 12 - sagemcom.

Om alles uit te sluiten, kun je die kabel eens vervangen c.q. de stekkers goed aandrukken (niet te hard hoor).


Yes, gedaan. Het is erg vreemd want het gebeurduit het niets. De wifi heeft hetzelfde probleem.

 


Vul dan de relevante onderdelen van je profiel in zodat een moderator daar niet om hoeft te vragen zodra eentje er aan toekomt. Die kunnen metingen uitvoeren en vaak zien wat de oorzaak is. Je kunt ook bellen met 0800-0402 maar de kundigheid van de medewerkers daar is niet altijd optimaal(!).


Dankjewel Henk! Ik ga eens bellen voor wat meer info of een monteur.


Hallo @Chuy Hoe is de situatie nu? Heb je nog hulp nodig of werkt alles weer zoals het moet?