Skip to main content

Goedenavond allemaal,

Wij hebben het probleem dat de internetverbinding meerdere keren per uur wegvalt, na 1 of meerdere minuten wachten werkt het dan weer. Dit is zowel de wifi als de bekabelde verbinding rechtstreeks vanuit het modem. Modem is de Experia Box V10A, alle tests via de website zijn al gedaan, reset ook etc.

We hebben een glasvezelverbinding, dit is een paar maanden geleden aangesloten en het is nooit echt goed geweest.

We zijn het eerlijk gezegd helemaal zat en hopen dat er een KPN medewerker is die ons verder kan helpen. Alvast hartelijk bedankt!

Mvg, fam den Breejen

Net met kpn gechat die gaan het modem opsturen om die te vervangen ik zal de uitkomst hier ook plaatsen ter info


Hi @BJdutch, welkom op het forum! Wat balen dat de verbinding niet goed is, maar fijn om te lezen dat er nu wel een nieuwe Experia Box onderweg is. Laat je me even weten of deze effect heeft?


Beste Job, bedankt voor de reactie, dat zal ik zeker doen!


Dag Job, nieuw modem gemonteerd maar probleem is nog niet helemaal verholpen, vaste telefoon blijft uitvallen. Lampje op het modem gaat dan uit. Uiteraard alle resets etc gedaan en ook de bekabeling gecontroleerd maar maakt geen verschil... Wat nu??


Wat jammer dat het nog niet goed werkt, @BJdutch! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik ernaar kijken. Overigens is het met storingen wel handiger met ons te bellen op 0800-0402, dat is de kortste klap om het op te lossen. 


Reageer