Skip to main content

Hoi,

Ik zit al geruime tijd met wifi klachten, vorige week medewerker telefonisch gesproken, alles op nieuw ingesteld wifi manager al 100 x  doorlopen, echter nul resultaat ik moet continu overstappen op mijn gewone mobiel internet omdat mijn gewone wifi dus telkens wegvalt.

Wifi manager doorlopen en zou dan de 2 wifi punten met korting kunnen bestellen voor 110 euro ipv de normale prijs, echter deze doorlopen en krijg verder daar niks over te zien. Ik ben al sinds eind 2015 klant bij jullie en zie jullie jaarlijks nieuwe aanbiedingen doen om nieuwe klanten te lokken ? Maar hoe zit het met de vaste klanten ? Ik hoop op een passende oplossing

 

Mvg Dennis

Hoi @Dennis8619 wat zijn precies de klachten? Welk type modem heb je?


Ik heb de v10 met 2 experia wifi

De klachten worden niet minder en eigenlijk geen idee wat te doen

Wifi manager werkt gewoon niet

 

 


Ik heb de v10 met 2 experia wifi

De klachten worden niet minder en eigenlijk geen idee wat te doen

Wifi manager werkt gewoon niet

 

 

Hallo @Dennis8619 en de wifi op de V10 heb je uit staan, hoop ik?

 


Snap niet wat je bedoeld ?


De wifi van de v10 moet uit zijn. Dat kan je zien aan het ledje op het modem. Dat moet dus uit zijn.


De wifi van de v10 moet uit zijn. Dat kan je zien aan het ledje op het modem. Dat moet dus uit zijn.

 

En dan.. ik zal straks kijken ben nu niet thuis


Hallo @Dennis8619 bij het gebruik van KPN versterkers dient de wifi op de modem uit te zijn, meestalgaat dit automatisch, anders moet je het zelf even uitzetten. Anders gan dexwifisignalen elkaar tegenwerken. In de handleiding van de versterkers staat ok vermeld dat de wifi uit moet zijn bij de V10


Hallo @Dennis8619 bij het gebruik van KPN versterkers dient de wifi op de modem uit te zijn, meestalgaat dit automatisch, anders moet je het zelf even uitzetten. Anders gan dexwifisignalen elkaar tegenwerken. In de handleiding van de versterkers staat ok vermeld dat de wifi uit moet zijn bij de V10

Ik ga het vanavond controleren , thanks


Hallo @Dennis8619 bij het gebruik van KPN versterkers dient de wifi op de modem uit te zijn, meestalgaat dit automatisch, anders moet je het zelf even uitzetten. Anders gan dexwifisignalen elkaar tegenwerken. In de handleiding van de versterkers staat ok vermeld dat de wifi uit moet zijn bij de V10

 

Hij staat gewoon uit dus dit gaat mijn probleem helaas ook niet oplossen..

Ik heb ook nog eens glasvezel.

Lijkt wel of kpn hier geen fatsoenlijk internet kan leveren dus ik zie nu niet veel reden om toch niet iets anders te gaan overwegen helaas


Natuurlijk kan je goed wifi hebben.  Hier staat ook de v10 met twee experia wifi's.  Haal je je met een bekabelde pc of laptop wel de juiste snelheid?


Natuurlijk kan je goed wifi hebben.  Hier staat ook de v10 met twee experia wifi's.  Haal je je met een bekabelde pc of laptop wel de juiste snelheid?

Geen idee en dit is ook niet de bedoeling

Snap dat het niet altijd top is maar de kwaliteit die hier geleverd word is gewoon dramatisch 

Gaat niet eens om de snelheid alleen om de verbinding die er gewoon vaak niet is 


Heb je dit soort dingen in huis?

 


Nee die heb ik niet ik heb er boven een  ander model de 650 voor tv boven echter liggen problemen elders, Probleem ligt vooral bij de wifi op mijn mobiele telefoon en ook van mijn vriendin en op laptop


Dan heb ik slecht nieuws voor je. Draadloze verbindingsets zijn een drama voor je netwerk.  NOOIT gebruiken!! De problemen due jij hebt zien we heel vaak bij het gebruik van draadloze verbindingsets.  Verwijder ze, reset het modem en de experia wifi's en het probleem is weg. Kan je de tv in de slaapkamer niet aansluiten op een experia wifi? Of staat ie in een andere kamer?


Dan heb ik slecht nieuws voor je. Draadloze verbindingsets zijn een drama voor je netwerk.  NOOIT gebruiken!! De problemen due jij hebt zien we heel vaak bij het gebruik van draadloze verbindingsets.  Verwijder ze, reset het modem en de experia wifi's en het probleem is weg. Kan je de tv in de slaapkamer niet aansluiten op een experia wifi? Of staat ie in een andere kamer?

Nee de experia wifi staat in de slaapkamer en de 2de tv(andere kamer) tv is verbonden met dvs 650 kon niet op andere manier volgens monteur

 

Snap alleen niet wat dit voor wifi kan betekenen


Hoi @Dennis8619 ,

Dan adviseer ik de Experia Wifi te vervangen door Superwifi, deze kunnen draadloos met elkaar verbonden worden.

Via de wifimanager kan je ze vaak met korting kopen, en als het niet bevalt stuur je ze binnen 14 dagen terug.

Snap alleen niet wat dit voor wifi kan betekenen

De DVS kan veel storing ondervinden van LED lampen, zonnepanelen omvormer, slechte adapters en dergelijke apparatuur.En als het signaal naar de Experia wifi al niet goed is, is de wifi die hij uitzend dat natuurlijk ook niet.


Dus beiden experia vervangen door superwifi ? Of alleen die van boven ? Ik heb wel 1 superwifi punt, vriend van mij had er 3 en gebruikt er maar 2 alleen kon ik deze niet kwijt omdat ik geen ethernet aansluiting vrij had


Ga nou eerst testen zonder draadloze verbindingsets!! Daarna kijken we dan wel verder. Anders geef je misschien geld uit tetwhet niet nodig is. Eerst die twee dingen uit het stopcontact. 


Ga nou eerst testen zonder draadloze verbindingsets!! Daarna kijken we dan wel verder. Anders geef je misschien geld uit tetwhet niet nodig is. Eerst die twee dingen uit het stopcontact. 

Wat moet er uit stopcontact ? Ik ben er trouwens achter gekomen mijn 2de experia wifi op de slaapkamer niet meer aanstond geen idee hoelang dit al is misschien enkele weken.


Dan zou je wifisignaal minder zijn maar is geen rede voor uitval. Dus de stekkers waar 650 op staan moet er uit. Zowel die in de slaapkamer sla die bij de v10.


Hoe ga ik daar dan tv kijken ? 

 


Niet! Ik vraag om een dag te testen. Daarna zien dan wel verder. Zo kan het toch ook niet blijven?!


@Dennis8619 misschien is het in dit geval handig om toch even met 0800-0402 te bellen. Dan kan een medewerker het even met je doornemen. Die kan de stappen uitleggen terwijl je ze uitvoert. De medewerker kan dan gelijk een meting uitvoeren om te zien of de verbinding zelf helemaal in orde is. 


@Dennis8619 misschien is het in dit geval handig om toch even met 0800-0402 te bellen. Dan kan een medewerker het even met je doornemen. Die kan de stappen uitleggen terwijl je ze uitvoert. De medewerker kan dan gelijk een meting uitvoeren om te zien of de verbinding zelf helemaal in orde is. 

Heb ik al gedaan laatst bram echter gewoon nul verbetering

 


@Dennis8619 wil je in dat geval je profiel invullen? Dan kijk ik of er toch aansturing gedaan kan worden.