Skip to main content

Goedemorgen,

Vorige week hebben jullie bij ons alles aangesloten en werkend opgeleverd.

 

Maar sinds deze ochtend krijgen wij op zolder de melding: wel verbonden, geen internet.

Ik heb alles al gereset en zelfs hardware omgewisseld. Maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Wat kan ik nog meer doen?

 

Groeten 

Goedemorgen @Marlon7974 en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Afgaande op je beschrijving vermoed ik dat het hier om de Wi-Fi gaat? Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog steeds problemen of heb je inmiddels een oplossing gevonden? En krijg je deze melding alleen op de zolder? Het lijkt er op dat het Wi-Fi signaal dan niet sterk genoeg is om helemaal tot de zolder te komen. Dat probleem kun je verhelpen door op zolder een versterker te plaatsen. Op die manier kun je op zolder een signaal oppakken dat niet eerst nog door 2 plafonds heen moet. Mijn advies zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis, op de voor jou belangrijke plekken, de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan kijken wat er nodig is. Als de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je als oplossing gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden. Dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering! Laat je me weten wat de uitkomst was van het doorlopen van de Wi-Fi Manager?


Hoi @Marlon7974 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik je nog ergens mee van dienst kan zijn!