Skip to main content

Ik wil graag mijn WiFi netwerk verbeteren doormidden van ondermeer de aanschaf van kpn super WiFi en loop direct tegen een aantal problemen aan. Het begint bij het momenteel niet functioneren van de WiFi manager en daarna loop ik tegen het probleem aan dat ik geen wachtwoord kan aanmaken in de thuis app….

Goedemiddag @Floris Jan Kroon en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Je geeft aan dat de wifi manager niet functioneert; wat voor melding krijg je precies te zien wanneer je de wifi manager probeert te doorlopen? En heb je de wifi manager al eens proberen te doorlopen op een ander apparaat of via een andere browser (bij voorkeur Google Chrome)?


Ik kreeg de melding dat “er gaat iets mis” het lijkt erop dat de wifimanager het even niet doet...we hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Etc. Deze melding geeft hij nog steeds. Ik ga eens kijken of het in Chrome wel werkt. Ik heb inmiddels 2 super wife stations gekocht maar hoe dan ook, dit is uiteraard wel slecht.


Ik kreeg de melding dat “er gaat iets mis” het lijkt erop dat de wifimanager het even niet doet...we hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Etc. Deze melding geeft hij nog steeds. Ik ga eens kijken of het in Chrome wel werkt. Ik heb inmiddels 2 super wife stations gekocht maar hoe dan ook, dit is uiteraard wel slecht.

Dan ben ik benieuwd of je in Chrome dezelfde melding te zien krijgt @Floris Jan Kroon, ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Wel zie ik je bevindingen graag tegemoet en als je ook in Chrome dezelfde melding krijgt bij het doorlopen van de wifi manager, dan kan ik hier werk van maken. Hoor het in ieder geval graag!